امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 17 مرداد 1400 - 10:25

اتحادخبر: همزمان با ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، شماری از مسئولان نهادها، سازمان‌ها و ادارات، با صدور پیام‌های جداگانه این روز را به خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس تبریک گفتند.

اتحادخبر: همزمان با ۱۷ مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی، شماری از مسئولان نهادها، سازمان‌ها و ادارات، با صدور پیام‌های جداگانه این روز را به خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس تبریک گفتند.

پیام تبریک مسئولان فارس به مناسبت روز خبرنگار

 

به گزارش ایسنا؛ استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر استان، رئیس کل دادگستری، فرمانده انتظامی فارس، مدیرکل تامین اجتماعی، مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی، رئیس جهادکشاورزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، و شماری از مدیران روابط عمومی‌های ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان فارس، روسای اتاق بازرگانی و اتاق اصناف فارس و ..... با صدور پیام‌های جداگانه‌ای، روز و هفته خبرنگار را به فعالان رسانه تبریک گفتند.

 

خبرنگاران آیینه داران آگاهی و روشنگری

 

استاندار فارس در پیامی با بیان اینکه خبرنگاران، آیینه دارانِ آگاهی بخشی و روشنگری هستند، گفت: کارِ ارزشمندِ خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته ارج گذاری است.

عنایت‌الله رحیمی افزود: خوشبختانه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه به ویژه خبرنگاران محترم با درک موقعیت حساس و حیاتی در برهه‌های مختلف ازجمله در تلخ کامی بروز و شیوع ویروس کرونا، به رسالتِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کردند و در همراهی با مردم و مسئولان، به خوبی پیام رسانی و روشنگری کردند.

او ضمن گرامیداشتِ روز خبرنگار، عنوان کرد: صمیمانه از اهتمام و بذل مساعی این قشر عزیز و خدوم، تقدیر و تشکر می‌کنم و برای تمام پرچمدارانِ آگاهی بخشی و امیدآفرینی، آرزوی سلامت و سربلندی دارم.

 

مهم ترین رسالت خبرنگاران در گام دوم انقلاب مقابله با  جریان تحریف است

 

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در پیامی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی مهم ترین رسالت اصحاب رسانه موضوع مقابله همه جانبه با " جریان تحریف " و توطئه‌های فرهنگی - رسانه‌ای دشمنان انقلاب اسلامی است که باید بعنوان نقشه راه مدنظر جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

سردار یدالله بوعلی ادامه داد: خبرنگاران بعنوان پرچمداران آگاهی بخشی به جامعه نقش اصلی را در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن برای افکار عمومی بر عهده دارند و این جهاد رسانه‌ای همانا گام برداشتن در راه شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

 

انتقال آگاهی به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز طی پیامی خطاب به خبرنگاران عرصه سلامت استان فارس بیان کرده است: حیات بشر امروز در سرتاسر این کره خاکی پیوند خورده با حجم گسترده‌ای از شبکه اطلاعاتی و رسانه‌ای در هم تنیده که با همت صاحبان اندیشه به صورت لحظه‌ای، رسالت انتقال آگاهی به هنرمندانه ترین گونه ممکن محقق شده و به واسطه این تلاش‌ها، دانش بشر به صورت روزافزون در حال توسعه است. آنان که با ذهن بیدار و آگاهی، مسیر توسعه فردا را از گذرگاه اندیشه هموار ساخته و گام‌های بلندشان را برای رفع مشکلات مردم استوار ساخته‌اند.

دکتر مهرزاد لطفی عنوان کرده است: خبرنگاران شریف و کوشایی که با دغدغه مندی نسبت به جامعه و به پشتوانه ذهن پویا، پرچمداران فردای بهتر بوده و خالصانه چالش‌های جامعه را به رشته تحریر درآورده‌اند. به ویژه در زمینه سلامت عمومی جامعه که همواره یکی از پردغدغه ترین عرصه‌های اجتماعی بوده است، تلاش و همت خبرنگاران محترم و صاحبان قلم، در پیشبرد بهتر مسایل این حوزه نقش تاثیرگذاری داشته و فعالان این عرصه به عنوان تریبون ملت و چشمی همیشه بیدار، توانسته‌اند به نحوی فعالانه، مسوولان و دست اندرکاران را نسبت به مسایل و چالش ها آگاه تر سازند.

او در ادامه پیام خود آورده است: از سویی دیگر با انعکاس خدمات و همچنین آگاهی‌های سازنده در عرصه بهداشت و درمان مردم، به زیبایی در عرصه فرهنگ سازی سلامت جامعه نقش آفرینی کرده‌اند که در بحران کووید۱۹ و طی حدود ۱۸ ماه گذشته، روشن تر از همیشه شاهد تحقق این امر بودیم و گام‌های موثری در مدیریت این بیماری به واسطه آگاهی بخشی صحیح، دقیق و معتبر از سوی فعالان صدیق رسانه محقق شد.یقین دارم روزهای بحرانی کرونا در طی ماه‌های اخیر برای شما عزیزان خبرنگار نیز از چالش برانگیرترین و سخت ترین ایام بوده که با همه دغدغه‌هایی که در زمینه حفظ سلامت خود داشتید و حتی در روزهای قرنطینه عمومی کشور، در تمام عرصه‌ها حضور داشته و فعالانه و خودجوش، رسالت خود را در ارتقای آگاهی سلامت مردم استان عزیزمان، به زیبایی به تصویر کشیدید.

لطفی خاطرنشان کرده است: متاسفانه با گذشت ماه‌ها درگیری جهانی با پاندمی کرونا، کماکان جامعه جهانی با این بحران درگیر بوده و در شرایط کنونی، یکی از مهم ترین راهکارهای نجات بخش، تقویت جلب مشارکت‌های عمومی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش همکاری‌ها در این زمینه است که از شما دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی صمیمانه می‌خواهم در این روزهای بحرانی همراه مجموعه سلامت بوده و همچون همیشه در کاهش آلام جامعه نقشی سازنده ایفا کنید.

 

جایگاه والای خبر و اطلاع رسانی و اصحاب رسانه

 

در پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار نیز آمده است: خبرنگاران از جایگاه و رتبه بالایی در سطح جامعه برخوردار هستند و رشد و شکوفایی کشور در عرصه‌های ملی در سایه توانای قلم خبرنگار نشأت می‌گیرد.

سردار رهام بخش حبیبی در این پیام عنوان کرده که روز خبرنگار روز تجلی اندیشه‌های متعالی است که با تعهد خود بر صفحه سفید کاغذ، حقایقی را بازگو می‌کنند که شکوفایی جوامع بشری را در پی خواهد داشت.

او ادامه داد: احساس امنیت یک مقوله مهم و اساسی است که بسیاری آن را همپای امنیت بلکه برتر از آن می‌دانند؛ موضوع مهمی که اصحاب رسانه در ایجاد ، تثبیت و تعالی آن نقش عمده‌ای بر عهده دارند.

به گفته فرمانده انتظامی فارس، امروز اصحاب رسانه سهم عمده‌ای در ارتقاء سطح آگاهی جامعه ، برقراری نظم و امنیت و توسعه امنیت پایدار بر عهده دارند.

امروز جامعه بیشتر از هر زمانی نیازمند تزریق صداقت است

 

رئیس کل دادگستری فارس نیز در پیامی بیان کرد: خدمت در عرصه‌های فرهنگی موجب برافروختن چراغ ایمان و اندیشه‌های ناب انسانی در جامعه می‌شود، گوهر راستی و صداقت و حقیقت را عیان کرده و اندیشه انسان را به فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی می‌آراید.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی افزود: بی شک رسانه و اصحاب آن از پرچمداران عرصه مهم آگاهی بخشی و هوشیاری نسبت به تحولات فرهنگی، هنری ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند که نه تنها در مسیر اطلاع رسانی بلکه در حقیقت جویی با قلم خود  فروزنده این راه هستند.

به گفته او، در این میان نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف جامعه و روشن کردن اذهان عمومی، بی بدیل و بی نظیر است و جامعه به  وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان درراستای آگاهی بخشی، تلاش می‌کنند افتخار می‌کند.

موسوی تصریح کرد: امروز جامعه ما بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تزریق صداقت، اخلاص و اعتماد است که جز با تلاش عزیزان خبرنگار در راستای آگاهی بخشی جامعه، امکان پذیر نیست.

 

خبرنگاران چراغ دار مسیر حق گویی و مطالبه گری

 

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس هم ضمن تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد ماه گفت: این فرصت را مغتنم شمرده و از مقام شامخ خبرنگاران  به‌ عنوان اندیشمندانی که اندیشه و قلم خود را در بیکران "دنیای خبر" در راه خدمت رسانی به ارزشمند کشور عزیزمان ایران حتی در شرایط محدودیت های ناشی از بیماری کرونا بکار گرفته اند قدردانی می‌کنیم.

سید محمود هاشمی عنوان کرد: خبرنگاران با حق گویی و مطالبه گری و با برافروختن چراغ اطلاع رسانی، همواره آگاهی بخش جامعه بوده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیز با صدور پیامی بیان کرد: روز خبرنگار، فرصتی برای تعالی اندیشه و بالندگی با دانایی و تفکر است.

عطاءالله زمانی در این پیام دانایی را موهبتی الهی دانست که از قلم سرچشمه می‌گیرد و بر اندیشه جویندگان حقیقت نقش می‌زند و اظهار کرد : 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.تولید و نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می‌ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد. 

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس در ادامه این پیام خاطرنشان کرد: بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه فعالیت‌های توسعه روستایی و محرومیت زدایی همواره از این ظرفیت درراستای تحقق اهداف عالیه بنیاد مسکن و خدمت به روستاییان  بهره برده‌ایم. 

زمانی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان بیدار جامعه هستند و سلامت فکری و فرهنگی  هر جامعه، مرهون تلاش شبانه‌روزی آنهاست، عنوان کرد: ضمن گرامیداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه و تمام کسانی که ارزشمندترین گوهر زندگی خود یعنی جان خود را در راه آگاهی بخشی و اعتلاء ایران و اسلام و مردم بر کف نهاده و در تاریخ ماندگار شدند، فرارسیدن روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه فعالیت محرومیت زدایی  تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، سعادت، سلامت و توفیق امید بخشی ایشان را در تمام امور خواستارم.

 

پاسداشت خبرنگار دفاع از سنگر آزادی و عدالت

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در پیام خود، گفت:  سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏ دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏ گیرند.

سهراب مختاری افزود: هفته خبرنگار را به جامعه خبری فارس که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از عدالت و آزادی قرار داده‌اند، تبریک عرض کرده و مقام شامخ تمام انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند گرامی می‌داریم.

 

خبرنگاران، حقیقت پیمایان مخلص

 

محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز نیز طی پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه، آورده است: خبرنگار کسی است که در راه شناخت و شناساندن حقیقت تلاش و در این راه جان خود را نیز تقدیم می‌کند، نمونه آن شهیدان محمود صارمی و مرتضی آوینی هستند.

او ضمن عرض تبریک به جامعه خبرنگاران و عکاسان خبری بیان کرده است: به شخصه اعتقاد دارم خبرنگاران در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت ، تلاش می‌کنند و جان خود را در این راه بر طبق اخلاص می‌گذارند.

 

قانع خاطرنشان کرده است: اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار، لازم می‌دانم تا به عنوان یکی از خدمتگزاران مردم، از همه خبرنگاران شهر عزیزمان ، بویژه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار حوادث و توصیه‌های ایمنی سازمان آتش نشانی شیراز سعی فراوان داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنم و دست همۀ آنها را برای ادامه همکاریهای رسانه‌ای که بی شک باعث ارتقاء فرهنگ ایمنی و کاهش آمار حریق و حوادث خواهد شد، می‌فشارم.

حسن همتی روابط عمومی اورژانس فارس نیز در ‌پیامی عنوان کرد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند. به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید.

 

ذبیح‌الله سیروسی، مدیر جهاد کشاورزی شیراز نیز در یک پیام عنوان کرد: خبرنگار؛ نماد اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی  است.

او گفت: خبرنگاران پیشقراولان و نماد عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که می‌توانند در بیان واقعیات جامعه و توسعه روز افزون بخش های مختلف گام بردارند.

 

سیروسی خاطرنشان کرد: این مدیریت مفتخر است که با همدلی خیل کثیری از اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال در بخش کشاورزی توانسته است با اطلاع رسانی‌های گسترده، در کاهش معضلات و مخاطرات عمومی جامعه به ویژه در زیر بخش‌های امور اراضی و... مانع از وقوع شود یا آن را بکاهد و اطلاع رسانی‌های موثری داشته باشد. 

 

خبرنگاران نمایندگان صادق افکار عمومی

 

جمال رازقی، رئیس اتاق بازرگانی فارس نیز به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار در پیامی آورده است: هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و بزرگداشت مقام خبرنگار است. روز خبرنگار روز پاسداشت تلاش‌های بی وقفه انسان‌هایی است که با قلم خود آزادی، پیشرفت و آگاهی را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

او با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم، بی طرفانه و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی از جان خود مایه گذاشته و به منظور شفاف سازی رویدادها جهت دانایی، آگاهی، پیشرفت و توسعه مردم و جامعه تلاش می‌کنند و با فعالیت حرفه‌ای و شریف بر جایگاه خود ارزش می‌آفرینند، افزوده است: خبرنگاران به عنوان راویان اخبار، رویدادها، دیدگاه‌ها و همچون تحلیلگران حوزه‌های مختلف، مسئولیت مهمی در جامعه بر عهده دارند و با برخوداری از دانش و اطلاعات دقیق می‌توانند موجبات تنویر افکار عمومی فراهم آورند.

رازقی عنوان کرده است: ما در اتاق بازرگانی فارس همواره ارتباط با خبرنگاران و اصحاب رسانه را بر خود واجب دانسته‌ایم و همیشه از حضور، ارتباط و گفتگو با خبرنگاران در فضای اقتصادی کشور و استان و پیشبرد اهداف عالی اتاق فارس بهره برده‌ایم و به طور قاطع می‌گویم صداقت و دلسوزی اکثریت خبرنگاران اقتصادی استان بسیار ارزشمند است و آن را ارج می‌نهم و همواره تلاش می‌کنیم از نظرات کارشناسی آنها در راستای توسعه اقتصادی استان استفاده شود.

دکتر روح‌الله نصیری، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران نیز در پیامی بیان کرد: اگر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس نیز در پیامی، فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه «روز خبرنگار» را به اهالی رسانه استان تبریک گفت.

او در پیام خود با بیان اینکه هدف یک خبرنگار از کاری که انجام می‌دهد رسیدن به شهرت نیست، او به دنبال حقیقت است و با فعالیت خود مسئولان را به پاسخگویی وا میدارد، افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی، به رسم ادب وظیفه خود می‌دانم که روز خبرنگار را به همه قلم به دستانی که در طول یکسال گذشته و در شرایط سخت کرونایی، وظیفه آگاهی بخشی را برای خود قائل بودند و در این زمینه یار و یاور همیشگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس بودند تبریک عرض کرده و برای آنها موفقیت روز افزون در مسیر سخت و پر خطری که در پیش دارند آرزو کنم.

سید تقی سهرابی، مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در پیامی، ضمن گرامیداشت نام و یاد همه شهدای عزیز وطن بویژه آنانی که مخلصانه تصویرگر نیکی‌ها و پاسدار ارزشها بودند و جان عزیز و شریف خویش در عرصه خبر و اطلاع رسانی به جانان تقدیم کرده‌اند، گفت: روز خبرنگار که مزین به نام نامی شهید صارمی است به فعالان رسانه و تبلیغ و ارتباطات تبریک می‌گویم.

او عنوان کرد؛ تلفیق دانایی و توانایی، ذکاوت و شجاعت، تعهد و مردمداری و عشق به سربلندی ایران اسلامی از خبرنگاران انسانهای نجیبی ساخته است که شایسته تحسین و توجه هستند و امید است که همگان فراتر از لفظ فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی را قدر بدانند و بر صدر بنشانند.

 

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند

 

سهراب شرفی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس نیز با بیان اینکه "خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند"، در پیامی آورده است: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمام انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را فدا کردند.

او با بیان اینکه خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند، افزوده است: سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست و دریک کلام خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند و بی تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است.

 

خبرنگار تسهیل کننده رشد و توسعه جامعه

 

ابراهیم کشاورز، مدیرکل تامین اجتماعی فارس نیز با بیان اینکه روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به‌ مثابه دیده بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، پرچم آزادی ، آگاهی و امید را افراشته‌اند، گفت: امیدوارم در سایه توسعه همکاری و همراهی اصحاب رسانه با سازمان تامین اجتماعی در استان فارس، شاهد تقویت نگاه کارشناسی در جامعه به یکی از حساس ترین حوزه‌های زندگی اجتماعی یعنی حوزه تامین اجتماعی باشیم.

حسین درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس نیز در پیامی با بیان اینکه هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، گفت: فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت نیز در پیامی بیان کرد: خبرنگاران در توسعه بخش کشاورزی نقش مستقیم دارند.

کاووس همتی افزود: خبرنگاران و رسانه‌های فعال در بخش کشاورزی همواره در معرفی ظرفیت و توانمندی بخش کشاورزی این شهرستان خصوصا، ایجاد اشتغال و توسعه و ترویج و به کار گیری روش‌های نوین در این بخش نقش مهمی ایفا کرده‌اند.
  
او، موفقیت بخش کشاورزی این شهرستان تحت عنوان قطب تولید محصولات مختلف را مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه و اطلاع رسانی سریع و به موقع رسانه‌ها و تعامل با آنان دانست.

همتی ضمن قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه اظهار کرد: قصد داریم با افزایش تعامل با خبرنگاران در راستای معرفی فعالیت‌های بخش کشاورزی این شهرستان بیش از پیش گام برداریم.



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 14 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...