امروز: پنجشنبه 30 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 08 تير 1392 - 07:14

فـال روزانه  1392/04/08

 

 

فال روزانه متولدین فروردین

برای اینکه امروز را به خوبی و خوشی تمام کنید باید اصلاحاتی صورت دهید. سرعت امروز شما از همیشه کمی بیشتر است. یادتان باشد که دیگران نمی توانند فکر شما را بخوانند. آنها آنقدر حساس و زیرک نیستند که بتواند پیام شما را درک کنند. اگر می خواهید چیزی بگویید باید آن را با صراحت و صداقت بگویید. از چیزهای عجیب و غیرمتداول فرار نکنید. امروز شریک زندگی شما به فضای بیشتری برای تنها ماندن نیاز دارد. در این فرصت بجای آنکه نگران باشید و سوالات زیادی از او بپرسید و باعث شوید که او عجیبتر رفتار کند، بهتر است به او زمان بدهید تا با خودش تنها باشد. او از این کار شما متشکر خواهد بود و قدر شما را بیشتر می داند. امروز تحقیقات مستقل بیشتری در مورد فناوری و ابزارهایی که به کار شما کمک می کنند انجام دهید. مواظب باشید از کسانی که با استفاده از ابزارها و وسایل الکترونیک پیشرفت می کنند عقب نمانید. اکنون زمان رسیدن به آنها است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روزی عالی برای شماست. شما انرژی های غیرمنتظره ای دریافت می کنید که به شما کمک می کنند امروز آنچه می خواهید به انجام برسانید. باید از حال و هوای مطلوب و روابط خوب با دیگران لذت ببرید. خوش بگذرانید و از چیزهایی که شما را خوشحال می کنند لذت ببرید. با خانواده زمان بگذرانید و انرژی مثبت خود را با همه در میان بگذارید. امروز از حرف های شریک زندگی خود به نحوی ناراحت می شوید. شما زودرنج و حساس شده اید و دوست دارید این واقعیت را پشت بی اعتنایی پنهان کنید. او از رفتار شما ناراحت می شود و شاید بهتر باشد که به او بگویید چه خبر است. امروز احساس اعتماد به نفس فراوانی می کنید و آن را امروز تجربه می کنید. موفقیت در کارهای شما با احساس اطمینان به خود و رفتار مثبت شروع می شود. امروز یکی از آن روزهایی است که شما بیش از همیشه احساس اعتماد به نفس می کنید. از آن بهره ببرید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز خیلی چیزها سریعتر از همیشه برای شما اتفاق می افتند و شما نمی توانید با سرعت بالای آنها هماهنگ شوید. عنصر غیرمنتظره ای وارد معادله می شود. آماده آن باشید. حال و هوای امروز سبک است و شاید کمی سطحی باشد. به مردم نمی توان بطور کامل اعتماد کرد. اگر کاری هست که حتماً باید آن را انجام دهید، سعی کنید حتماً خودتان آن را انجام دهید. امروز انگار هر حرفی که می زنید اشتباه برداشت می شود، حالا منظور شما هر چقدر هم که می خواهد خوب باشد. حتی اگر بهترین نیت ها را داشته باشید اگر تصمیم بگیرید آن صحبت و مکالمه خاص را با آن فرد خاص داشته باشید، ممکن است موقعیتی پیش آید که برایتان دشوار باشد. بهتر است که آن را به زمان دیگری واگذار کنید که زبانتان اینقدر تلخ نباشد. دوست دارید سفره دلتان را باز کنید و حرف های تازه ای بزنید. امروز زمان خوبی برای آزمایش کردن و ارائه ایده های جدی و بکار بردن استراتژی های نو است تا به اهدافتان برسید. ذهن خلاق خود را بکار برید و از خلاقیت نترسید.


فال روزانه متولدین تیر

از امروز لذت ببرید. کنترل موقعیت ها را به عهده بگیرید و از آنچه برایتان پیش می آید بهره ببرید. لبخند به لب داشته باشید. انرژی تفریحی و هیجان انگیز زیادی در فضا هست که شما را به خود جذب می کند. افکار خود را بیان کنید. به مهمانی بروید. شما مظهر یک انسان اجتماعی هستید. بهترین لباس هایتان را بپوشید. اگر امروز سر قرار می روید، شاید آنطور که انتظار دارید قرارتان پیش نرود. بین شما رابطه رمانتیکی که دوست دارید پیش نمی آید ولی اگر پایه و مبنا خود را یک دوستی واقعی قرار دهید، برایتان بهتر خواهد بود. از امروز برای فکر کردن و برنامه ریزی کردن برای هفته کاری آینده استفاده کنید. امروز احتمالاً ایده های تازه ای به ذهنتان می رسد، حتی اگر کیلومترها از محل کارتان دور باشید. با هماهنگی با ذهن خلاق خود رقابت را آغاز کنید. ایده های شما طلایی و منحصر بفرد هستند.

 

فال روزانه متولدین مرداد

شخصیت منعطف شما امروز دچار دردسر می شود. چون هیچکس دوست ندارد رهبری را به عهده بگیرد بین شخصیت ها برخورد و تعارض ایجاد می شود. بدون آنکه کسی را اذیت کنید، سعی کنید از حالت تهاجمی و رقابتی خود استفاده مفید بکنید. شخصیت شما آزاد و پرنشاط است. به دیگران هم آزادی ای که می خواهند را بدهید. وقایع غیرمنتظره در طول امروز تغییر عمده ای می کنند، پس اگر چیزها آنطور که می خواهید پیش نرفتند، ناراحت و ناامید نشوید. امروز در رابطه شما نقصی ایجاد می شود و این نقص و ایراد به راحتی برطرف نمی شود. مسائلی هست که هر دوی شما باید در مورد آن با هم حرف بزنید و به فکر انتقامجویی نباشید. هرچه سعی می کنید از آن اجتناب کنید، بیشتر برای شما دردسر ایجاد می کنند و دردسر شما را بیشتر می کنند. امروز روز خوبی برای تحمیل ایده هایتان به دیگران نیست. هرچه بیشتر اجبار کنید، با مقاومت بیشتری روبرو می شوید. امروز کمی استراحت کنید و کار دیگری انجام ندهید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز کارها خیلی روان پیش می روند. نیازی نیست که حتی انگشت تان را بلند کنید. شما شانس خوبی دارید که باعث می شود از امروز بدون کمترین تلاشی لذت ببرید. یادتان باشد که اگر بخواهید کاری را انجام دهید، بسیار موفق خواهید بود و می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. شما با انرژی امروز هماهنگ می شوید. لازم نیست امروز بداخلاقی یا ترشرویی کنید تا منظورتان را برسانید. ولی در کل امروز احساس ناهماهنگی با دیگران می کنید. اگر می خواهید رابطه ای که در آن هستید را پایان دهید، یک راه برای این کار هست، ولی اگر می خواهید رابطه صمیمی شما ادامه یابد، بهترین کار این است که بیشتر در مورد مسائل با هم حرف بزنید. امروز در کل روز یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید. ایده هایی در مورد آینده شغلی شما امروز به ذهنتان می رسند و نباید آن ها را فراموش کنید. پس حتماً آنها را بنویسید. چشم و گوشتان را باز نگه دارید. شاید با حرف زدن با کسی در فروشگاه یا جایی دیگر، راه حلی که می خواستید را بیابید.

 

فال روزانه متولدین مهر

امروز افراد آنطور که شما دوست دارید و یا انتظار دارید نیستند. همه چیز سبک و آبکی می شود. شاید حس کنید که هیچ کس حال و هوای کاوش و بررسی آنطور که شما دوست دارید را ندارد. از امروز برای استراحت و آزاد کردن انرژی های منفی و توقف کنترل اوضاع استفاده کنید. نفس های عمیق بکشید و پیاده روی های طولانی انجام دهید. دوچرخه سواری کنید یا سفرهای کوتاه بروید. وقایع غیرمنتظره ای ممکن است رخ دهند. آماده سورپرایزها باشید. امروز گفتن احساس واقعی تان به عشقتان سخت تر و سخت تر می شود. شما موضوعات کوچک را بزرگ می کنید و می خواهید به همه مسائل رسیدگی کنید. بهتر است که یک به یک به موضوعات رسیدگی کنید. امروز در مورد کارتان در نقطه خوبی قرار ندارید و نباید مسئله را جدی کنید که برایتان دردسر بیشتری تولید کند. امروز روزی است که شما باید حل کردن مشکلات را به فردا موکول کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز برایتان سخت است که در مورد چیزی تصمیم بگیرید. همه چیز مبهم و درهم برهم به نظر می رسد. نگران آن نباشید. بدانید که انرژی خوبی برای کمک کردن به شما وجود دارد. افرادی از گذشته در روند زندگی تان ظاهر می شوند و وقایع غیرمنتظره ای در جریان روز اتفاق می افتند. برنامه هایی که خوب طراحی شده باشند هم امروز نقش بر آب می شوند. زیاد تقلا نکنید. در جهت جریان پیش بروید. امروز احساسات واقعی خود را پس می زنید. موقعیتی که بین شما دو نفر پیش می آید، قطعاً روابط شما را بهتر نمی کند و شما هم نمی خواهید در مورد آن حرف بزید. جسارت زیادی برای پرسیدن سوالاتتان و شنیدن جواب ها لازم است. این بهترین مسیر برای شماست پس جسارت به خرج دهید. شما در مورد کارتان در نقطه مهمی قرار دارید. عقب بنشینید و نگاه عمیق و خوبی به موقعیت فعلی تان بیندازید. از دیدگاه جدیدی به موقعیت ها بنگرید تا فورا درک کنید که مرحله بعدی چیست. با اعتماد به نفس جلو بروید.


فال روزانه متولدین آذر

امروز چیزها آنطور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی روند. بدانید که افراد واکنش نامناسبی نشان می دهند و شاید عصبانی باشند، به خصوص اگر صحبت از مسائل عاطفی باشد. احساسات شما کمی دور از هم هستند و شما در ارتباط برقرار کردن مشکل دارید. تلاشتان را بکنید و رفتار مثبتی داشته باشید. امروز شما ساکت تر از همیشه هستید. شریک زندگی شما شیفته شخصیت خوش مشرب و درخشان شما می شود، و امروز از دیدن ناراحتی و سکوت شما ناراحت می شود. به او اطمینان دهید که مشکل خاصی نیست و شما فقط باید مدتی تنها باشید و خوب فکر کنید. بدین ترتیب احساس شادابی بیشتری می کنید و رابطه بهتری خواهید داشت. همه چیز در محلکار شما سریعتر و سریعتر پیش می رود و حس می کنید انگار عقب مانده اید. نگران نباشید. با همین سرعت پیش بروید. اگر هم لازم شد استراحت کنید. نیازی نیست که به خودتان فشار بیاورید.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز روزی عالی برای شماست. همه چیز به راحتی و روانی برایتان پیش می رود. تنها چیزی که باید مراقبش باشید این است که امروز احساسات و عواطف شما نامعین و مبهم شده اند. نیروی زیادی پشت حرف های شما هست و مردم به حرف های شما گوش می دهند. آنها باید به سخنان شما گوش دهند. آنچه شما برای گفتن دارید درست همان چیزی است که آنها لازم دارند بشنوند. امروز از خودتان می پرسید که برای آشنا شدن با آن فرد خاص کجا بروید بهتر است. شاید حال و حوصله نداشته باشید و از قرار امروز زیاد لذت نبرید. شما راحت نیستید و نمی توانید خودتان باشید. در هر حال، اگر پشتکار داشته باشید، می توانید نقاط مشترک خود را بیابید و یکدیگر را خوب درک کنید. ارتباط بین شما و همکارانتان امروز خیلی قوی می شود. با هم جمع شوید و در محیطی صمیمی قرار بگیرید تا روابط محکمی درست کنید و بتوانید با کمک یکدیگر به اهداف کاری تان برسید.


فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما دودل می شوید. شاید نتوانید راه حل هایی که لازم دارید بیابید. لازم نیست چیزی را نهایی و قطعی کنید. از امروز برای استراحت کردن و جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. در جهت جریان پیش بروید. شما صمیمیت و شور و حرارت زیادی دارید. نیروهای فراوان و غیرقابل پیش بینی در درونتان می یابید که بر احساسات شما تأثیر می گذارند. امروز رابطه فعلی شما به نتیجه می رسد. با آنکه احتمالاً در تلاش بودید تا از آنچه برایتان اجتناب ناپذیر بود دوری کنید، ولی امروز وقتی که گفتگوی خاصی با عشقتان انجام می دهید احساس آرامش می کنید. باید احساسات خود را با او در میان بگذارید و آنچه در دل دارید به او بگویید. این برای هر دوی شما تفاوت زیادی ایجاد می کند. ایده ای که این هفته دارید در سرتان می پیچد و حواس شما را از چیزهای دیگری که امروز باید حتماً انجامشان می دادید پرت می کند. سعی کنید در حال حاضر این ایده را فراموش کنید و بعداً در زمان دیگری به آن بپردازید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حال و هوای خوبی برای انجام کارهایتان وجود دارد. شما می توانید کارهای زیادی را به انجام برسانید. انجام همزمان چند کار کلید موفقیت شما است. یک عنصر غیرمنتظره امروز به بعد غافلگیرکننده چیزها می افزاید. شما می توانید آزادانه ارتباط برقرار کنید و با افرادی که ملاقات می کنید نقاط مشترک زیادی دارید. روابط معمولاً در یک سطح باقی نمانند و اگر اینطور باشد حوصله شما سر می رود. انرژی امروز نشان می دهد که شما در مورد بعضی اتفاق هایی که اخیراً افتاده اند اضطراب دارید. زمان بگذارید و روی واکنش خود به عمل مثبتی که انجام دادید فکر کنید، ولی باید زمانی را نیز به درک دیدگاه طرف مقابل اختصاص دهید. مسیر محبت آمیز را انتخاب کنید. امروز هر فرصتی که در محل کار برایتان پیش می آید در بر بگیرید. اگر از گروه جدا شوید و روی کارهای در دست اقدامتان تمرکز کنید سازنده تر و مؤثرتر خواهید بود. شما ابزارهایی که نیاز دارید را در دسترس خود می یابید.

 

 

 

 



کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • تحقق دفاع مشروع
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 2 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 7 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 9 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 12 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 12 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 12 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...