کد خبر: 150009 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1400 - 09:08
چرخ و فلک 400 نفره بوشهر راه‌اندازی شد/تصاویر

اتحاد خبر – ثریا شیری: پروژه چرخ و فلک شهر بوشهر با ارتفاع 72 متر و ظرفیت 400 نفر راه‌اندازی شد و بعد از پایان ماه صفر به بهره‌برداری خواهد رسید.به گزارش اتحاد خبر، شهردار بوشهر که در آیین راه‌اندازی پروژه چرخ و فلک بوشهر که سه‌شنبه‌شب برگزار شد، با بیان اینکه کنار هم قرار گرفتن پروژه چرخ و فلک و نقش شغاب باعث رونق گردشگری بوشهر می‌شود، اظهار کرد...

اتحاد خبر – ثریا شیری: پروژه چرخ و فلک شهر بوشهر با ارتفاع 72 متر و ظرفیت 400 نفر راه‌اندازی شد و بعد از پایان ماه صفر به بهره‌برداری خواهد رسید.


به گزارش اتحاد خبر، شهردار بوشهر که در آیین راه‌اندازی پروژه چرخ و فلک بوشهر که سه‌شنبه‌شب برگزار شد، با بیان اینکه کنار هم قرار گرفتن پروژه چرخ و فلک و نقش شغاب باعث رونق گردشگری بوشهر می‌شود، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه یکی از بزرگترین آرزوهای مردم شهر بوشهر محقق می‌شود و از بلندی آن می‌توانند هم از زیبایی خلیج فارس لذت ببرند و هم موزه نقش شغاب را که در محفظه‌های شیشه‌ای و با نورپردازی صیانت می‌شود، تماشا کنند.

حسین صالحیان با اشاره به اینکه گرفتن مجوز برای وسایل تفریحی از سازمان استاندارد، سخت است، افزود: با وجود رطوبت زیاد هوا و بادهای غالب، گرفتن مجوز استاندارد بسیار سخت بود که خوشبختانه اخذ شد.

سرمایه‌گذار پروژه چرخ و فلک بیان کرد: ارتفاع این چرخ و فلک 72 متر و ظرفیت آن 400 نفر است که بزرگترین چرخ و فلک ایران است.

محمدمراد سلگی ادامه داد: در این پروژه 75 هزار مهره کار شده و تاکنون بیش از 50 بار بدون مشکل چرخیده است.













لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/150009