کد خبر: 150008 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1400 - 09:01
المان قبرستان عیلامیان بوشهر رونمایی شد

اتحاد خبر – ثریا شیری: در آیینی با حضور شهردار شهر بوشهر، المان قبرستان عیلامیان رونمایی شد.

اتحاد خبر – ثریا شیری: در آیینی با حضور شهردار شهر بوشهر، المان قبرستان عیلامیان رونمایی شد.

به گزارش اتحاد خبر، شهردار بوشهر در آیین رونمایی از المان قبرستان عیلامیان که سه‌شنبه‌شب در پارک شغاب بوشهر برگزار شد، اظهار کرد: در اصفهان، نقش جهان و در فارس، نقش رستم داریم و به همین دلیل بوشهر نیز می‌تواند به واسطه این المان، نقش شغاب داشته باشد.




حسین صالحیان افزود: این قبرستان با نام نقش شغاب یک محل تاریخی خواهد شد که علاقمندان و گردشگران زیادی را جذب خواهد کرد.

وی ادامه داد: با اجرای این پروژه از تاریخ و اصالت چهار هزار و 200 ساله بوشهر به عنوان دروازه ورودی ایران اسلامی در جنوب کشور صیانت می‌شود.



صالحیان با بیان اینکه بودجه شهرداری بوشهر در سال 99، 299 میلیارد تومان بوده و نزدیک به 260 میلیارد تومان آن جذب و محقق شده است، گفت:  در سال جاری نیز بودجه شهرداری 653 میلیارد تومان است که گرچه برخی این بودجه را غیرواقعی و حبابی می‌دانند اما در چهارماه نسخت سال، بیش از 225 میلیارد تومان معادل یک سوم بودجه محقق شده است.




وی بیان کرد: برای سال 1400، 119 پروژه برنامه‌ریزی شده است و نزدیک به 60 پروژه با برگزاری مناقصه پیمانکارشان انتخاب شده است، یا در حال اجرا هستند.  



شهردار بوشهر اضافه کرد: امیدوارم با همت شورای ششم و شهردار جدید، با جذب همه بودجه مصوب شده، 119 پروژه اجرایی شوند.

وی در پایان گفت: در مدت 10 ماه خدمت به مردم بوشهر، به اندازه 20 ماه کار انجام شده است و در روزهای پایانی حضورم در بوشهر از همه مردم حلالیت می طلبم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/150008