کد خبر: 150002 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 مرداد 1400 - 08:10
پیام خداحافظی و تشکر عبدالحمید صفایی شهردار خارگ از مردم شریف و مسئولین جزیره و انصراف از کاندیداتوری شهرداری

اتحاد خبر :خداوند منان را تا جاودانه ها شاکرم که افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و فهیم جزیره زیبا و مقاوم خارگ را به اینجانب عطا نمود تا آنچه را که در توان دارم خالصانه در راه رضایت خداوند و خلق خدا به کار گیرم. و امروز پیش وجدان خود و خدای خود راضی هستم که در طول این مدت چهار سال تمام تلاش و کوشش خود را تا آخرین لحظه در راستای رفع مشکلات ...

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

 

 

خداوند منان را تا جاودانه ها شاکرم که افتخار خدمتگزاری به مردم شریف و فهیم جزیره زیبا و مقاوم خارگ را به اینجانب عطا نمود تا آنچه را که در توان دارم خالصانه در راه رضایت خداوند و خلق خدا به کار گیرم. و امروز پیش وجدان خود و خدای خود راضی هستم که در طول این مدت چهار سال تمام تلاش و کوشش خود را تا آخرین لحظه در راستای رفع مشکلات مجموعه شهرداری و شهر خارگ به کار گرفتم.

 

اینک بر خود وظیفه می دانم تا از الطاف ، محبت و حسن همکاری مردم شریف جزیره خارگ ، نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر ، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، ائمه محترم جمعه ، بخشدار محترم ، مدیران عامل محترم شرکت های پایانه ها ، پتروشیمی و فلات قاره ، پرسنل تلاشگر شهرداری ، مسئولین نهادهای نظامی و امنیتی و ادارات مستقر در جزیره و یکایک کسانی که با محبت خود راه را برای خدمت به مردم هموار کردند کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورم و از خداوند متعال نعمات بی کران و پشتیبانی برای همه عزیزان آرزو نمایم.

اینجانب ضمن ابرازخرسندی و سرافرازی به شکرانه ۴ سال خدمت صادقانه و تلاش وافر برای آبادانی جزیره زیبای خارگ و جلب رضایت شهروندان عزیز جزیره ، به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی امکان استمرار خدمت در خارگ را نداشته و از «کاندیداتوری»شهرداری خارگ انصراف خود را اعلام می دارم و امیدوارم توجه خاص خداوند همواره شامل نگین درخشان خلیج فارس و مردمان پر مهرش باشد. در آخر دست همگی تان را به مهر و گرمی میفشارم و بهترین ها را برایتان آرزو دارم.

 

 

حق یار و نگه دارتان…

خداوندا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

 

 

با کمال احترام

عبدالحمید صفایی

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/150002