کد خبر: 149978 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 12 مرداد 1400 - 11:28
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:
۵۱۰۰۰ نفر در دشتستان اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند/ ۸۲ درصد افراد بالای ۶۰ سال واکسینه شده‌اند

اتحادخبر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۵۱ هزار و ۹۸ نفر در شهرستان دشتستان اولین نوبت واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.

 

اتحادخبر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: ۵۱ هزار و ۹۸ نفر در شهرستان دشتستان اولین نوبت واکسن کرونا خود را دریافت کرده‌اند.  



ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: در حل حاضر در شهرستان دشتستان ۲۰ مرکز واکسیناسیون عمومی فعال است که چهار مرکز تجمیعی در شهر برازجان و ۱۶ مرکز واکسیناسیون نیز در سایر بخش‌ها فعال می‌باشند.

خویش دوست تصریح کرد: بیش از ۷ هزار نفر نوبت دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند و واکسیناسیون افراد بالای ۴۵ سال بدون وقفه ادامه دارد.
وی همچنین اظهار کرد: در حدود ۸۲ درصد از افراد بالای ۶۰ سال شهرستان با تلاش کارکنان بهداشتی و همراهی خوب مردم شهرستان واکسینه شده‌اند و امیدواریم درصد واکسیناسیون دیگر گروه‌های اعلام‌شده نیز به زودی به درصد قابل قبولی برسند.
خویش دوست با اعلام راه‌اندازی مرکز تجمیعی سالن هلال‌احمر واقع در چهار راه مخابرات شهر برازجان گفت: مرکز تجمیعی شهید جاوید کازرونی مخصوص واکسیناسیون فرهنگیان است و از مردم خواست که برای دریافت واکسن سالن هلال مراجعه نمایند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاطرنشان کرد: شهروندان تا واکسینه شدن ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت نمایند و از شرکت در تجمعات، دورهمی، مراسم عقد و عروسی پیشگیری نمایند.

 

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149978