کد خبر: 149872 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 11 مرداد 1400 - 07:32
رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با اتحاد خبر اظهار داشت:
تعطیلی فعالیت های مدارس فوتبال و رشته های مشابه حتی در فضای روباز در دشتستان

اتحادخبر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در گفتگوی با خبرنگار اتحاد خبر از تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی مدارس فوتبال و رشته های مشابه در فضاهای روباز در سطح شهرستان دشتستان خبر داد . علی محمد کمارج حاجی اظهار داشت با توجه به سویه جدید بیماری کرونا از نوع دلتا و احتمال درگیری نوجوانان و جوانان و حتی نونهالان در پیک پنجم و ...

اتحادخبر: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان در گفتگوی با خبرنگار اتحاد خبر از تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی مدارس فوتبال و رشته های مشابه در فضاهای روباز در سطح شهرستان دشتستان خبر داد .



 علی محمد کمارج حاجی اظهار داشت با توجه به سویه جدید بیماری کرونا از نوع دلتا و احتمال درگیری نوجوانان و جوانان و حتی نونهالان در پیک پنجم و ویروس جهش یافته کنونی در سطح جامعه و بنا به حساسیت خانواده ها بر روی فرزندان خود بنا به توصیه های کارشناسان و متخصصان این حوزه علاوه بر تعطیلی کلیه فعالیت های ورزشی در فضاها و اماکن سرپوشیده که قبلا اعلام شده بود، در جدیدترین تصمیم فعالیت مدارس فوتبال یا رشته های مشابه در سنین پایه در فضاهای روباز نیز به علت تجمع زیاد و احتمال درگیر شدن ورزشکاران و انتقال آن به محیط خانواده تا اطلاع ثانوی تعطیل و ممنوع می باشد .

مدیر اداره ورزش و جوانان بار دیگر از همکاری و همراهی ارزنده مدیران و مسوولان هییت ها و باشگاه های ورزشی و فعالان این حوزه در   اجرای دقیق تصمیمات ستاد کرونا شهرستان در مدت اخیر تشکر و قدردانی نمود و این تصمیمات را گرچه در ظاهر با ضرر و  زیان های احتمالی برای اماکن و باشگاه ها  دانست اما در واقع  از آنجا که سلامتی مردم از هر چیزی بالاتر و در اولویت برای همگان می باشد لذا به جهت وضعیت خاص کرونایی شهرستان و تکمیل ظرفیت های بیمارستانی و مراکز بهداشتی و شرایط بحرانی کنونی  و نیز برای حفظ سلامتی هر چه بیشتر و بهتر مردم و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح جامعه و پرهیز از درگیر شدن مردم با این بیماری در نظر گرفته ایم و انتظار داریم‌که اهالی ورزش و خانواده ها کماکان با حسن نیت و همکاری ارزنده خود ما را در این مسیر همراهی نمایند.

علی محمد کمارج حاجی اضافه نمودند که در این باره کمیته ای تشکیل گردیده و بر حسن اجرای این دستورالعمل نظارت و سرکشی خواهد کرد و با متخلفین حسب قانون برخورد خواهد شد .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149872