کد خبر: 149743 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 مرداد 1400 - 23:43
مدیر عامل باشگاه ستارگان دشتستان؛
تیم ستارگان دشتستان برای ماندگاری در لیگ برتر نیازمند کمک مسئولین و اسپانسر است

اتحادخبر: نشست خبری مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان با حضور سرمربی، رییس هیئت هندبال دشتستان  در سالن شهید شاهینی برازجان برگزار شد. جلال الدین برزگر مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید غدیر خم به وضعیت تیم  ستارگان دشتستان پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای شروع لیگ با مدیریت بحران آغاز کردیم ...

اتحادخبر-ساناز دانشگر:  نشست خبری مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان با حضور سرمربی، رییس هیئت هندبال دشتستان  در سالن شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

جلال الدین برزگر مدیرعامل باشگاه ستارگان دشتستان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید غدیر خم به وضعیت تیم  ستارگان دشتستان پرداخت و اظهار کرد: در ابتدای شروع لیگ با مدیریت بحران آغاز کردیم و تا انتهای مسابقات درگیر این موضوع بودیم.


 


وی خاطرنشان کرد: در ابتدا ۹ نفر از بازیکنان تیم دچار بیماری کرونا شدند و وضعیت تیم به نحوی پیش رفت که فدراسیون انتظار داشت تیم ستارگان از مسابقات لیگ برتر حذف شود.

برزگر ادامه داد: در این راستا پیگیری های زیادی در مجموعه استانی و شهرستانی صورت گرفت و در نهایت با توجه به مستندات که توسط باشگاه ستارگان ارائه شد مجوز صدور ادامه فعالیت تیم در مرحله دوم داده شد.

وی با تاکید به اینکه یکی از موضوعات مهم از ابتدای سال شرایط مالی بود افزود: متاسفانه کادر فنی تیم نتوانستند بازیکنانی که مدنظرشان است را  به دلیل مشکلات مالی بکار گیرند.

برزگر در خصوص نتیجه گیری ستارگان دشتستان بیان کرد: در مرحله پایانی مسابقات در گروه مقابل ما متاسفانه یک تبانی صورت گرفت که تیم اصفهان و دهدشت بود که منجر به جرایم تیم ها شد و اعتراض تیم طبس را نیز در لیگ برتر قبول کردند.

وی در ادامه گفت: ابتدا مسابقات قرار بود سه تیم از هر دو گروه برای اول تا ششم رقابت کنند ولی با توجه به اتفاقاتی که افتاد هشت تیم بالا رفتند که این تغیرات به ضرر ما تمام شد.

بزرگر  افزود: اعتراضی گذاشتیم و آن امتیازی که با تیم قم مساوی کرده بودیم برای ما لحاظ شد و ما در قرعه کشی ۱۴۰۰ حضور یافتیم.

وی بیان کرد: در تاریخ ۲۷ اسفند ۹۹ نامه ای را به نماینده مجلس شورای اسلامی در دشتستان و به فدراسیون هندبال مبنی بر اعتراض به حقی که برایمان به دلیل تغییر جدول پیش آمده بود را نوشتیم.

برزگر با اشاره به پیگیری های انجام گرفته در نشست های مختلف گفت: موضوع را با برگزاری جلسات مشترک و مکاتباتی از دفتر نماینده دشتستان با وزرات ورزش صورت گرفت و در نهایت با همه پیگیری ها منجر به اتفاق مهمی که مدنظر ما بود انجامید.






وی در واکنش  به این موضوع که هر کسی نمی تواند در تیم هندبال حضور پیدا کند ادامه داد: نامه ای در تاریخ ۲۳ تیر ماه سال جاری از طرف فدراسیون هندبال برای باشگاه ارسال شد که برخی از دوستان در فضای مجازی اعلام کردند که هر کس بخواهد می تواند در لیگ برتر هندبال حضور پیدا کند.

برزگر در خصوص مسابقات  لیگ برتر ۱۴۰۰ هندبال در ایران گفت: روال مسابقات با توجه به شرایط کرونایی قرار بر این شد که در یک گروه ۱۲ تیمی مرحله اول و دوم به صورت متمرکز در تهران در سالن سردار سلیمانی به صورت رفت و برگشت برگزار شود.
 
وی  درباره ادامه مسابقات بیان کرد: فعلا با توجه به وضعیت کرونا مسابقات متمرکز در تهران است که ادامه اگر وزارت بهداشت اجازه بدهد بازی ها به صورت رفت و برگشت بدون حضور تماشاگر انجام شود که این تصمیم منوط به وضعیت آتی کرونا و تصمیم نهایی وزارت بهداشت است.

برزگر ادامه داد: مربی تیم ملی انتخاب شده و نگاه فدراسیون به این است که مربی تیم ملی بتواند در تیم های لیگ برتر بازیکن انتخاب کند با توجه به اینکه مسابقات آسیایی هندبال امسال در تهران برگزار می شود و با توجه به حساسیت موضوع امسال لیگ برتر زودتر شروع می شود که تاریخ برگزاری آن ۲۱ مرداد ماه است.

وی با اشاره به  شائبه ای که در خصوص لیگ برتر پیش آمده بود گفت: در تاریخ ۳۰ فروردین نامه دوم در خصوص تیم هندبال ستارگان دشتستان در مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۰ امتیاز تیم در نظر گرفته شده است که ورودی آن ۹۵ مبلیون تومان است.  

برزگر افزود: عشق و علاقه به تیم هندبال ستارگان دشتستان باعث شده تا الان با وجود بحران ها در لیگ ادامه دهیم.
 
وی در خصوص اینکه در لیگ برتر امسال ستارگان دشتستان حضور پیدا می کنند یا خیر بیان کرد: برای ورود به لیگ برتر ابهامی داشتیم که تصمیم گیری برایمان سخت بود اما این تیم متعلق به ما نیست بلکه متعلق به مردمی است که در دمای ۵۰ درجه تیم را تشویق کردند.

برزگر در ادامه گفت: با توجه به نشست هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم با امتیازی که در لیگ برتر داریم در مسابقات حضور یابیم که این تصمیم منوط به کمک مسئولین و پشتیبانی یک اسپانسر است که در غیر اینصورت نمی توانیم شرکت کنیم.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که تا به امروز تیم ستارگان دشتستان را همراهی کرده اند گفت: از مسئولین انتظار داریم کمک کنند تا تیمی که متعلق به مردم است در لیگ بماند.

سرمربی ستارگان دشتستان در خصوص نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: مسابقات در تاریخ ۲۱ مرداد ماه برگزار می شود که دوره اول مسابقات در مسابقات است و تا شروع لیگ زمان زیادی نمانده است.


 


رضا عباسی اظهار کرد: یک گروه ۱۲ تیمی به صورت رفت و بر گشت که در مجموع چهار تا شش تیم نخست جدول پایانی به صورت پلی آف بازی می کنند که در آن قهرمان لیگ مشخص می شود و لیگ امسال تا سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی اکثر تیم ها چند ماهی است تمرینات خودشان را شروع کرده اند که از بد ماجرا قراردادها حداقل ۲ درصد نسبت به قبل افزایش پیدا کرده که سطح قیمت بازیکنان لول یک مبلغی معادل ۷۰۰ میلیون است.

سرمربی تیم ستارگان دشتستان در خصوص وضعیت فنی تیم گفت: تمام تیم های حرفه ای ایران بلافاصله که وارد لیگ برتر می شوند بلافاصله مرجع مدیریت ارشد استان سعی می کند اسپانسرهایی مثل مس کرمان، فولاد مبارکه اصفهان، نفت آبادان و ... با توجه به نیازمندی های آن ها مشخص کند که مثال های زیاد آن را در لیگ برتر شاهد هستیم.

عباسی ادامه داد: در استان بوشهر شاهین شهرداری بوشهر سه سالی است که دغدغه مالی ندارد ولی در سه سال گذشته اسپانسری به این شکل برای هندبال اتفاق نیفتاده علارغم اینکه در اولین سالی که تیم جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورد در جلسه ای از مسئولین شهرستان این درخواست را دادیم.

وی ادامه داد: حتی گفتیم حاضر هستیم اسم تیم عوض شود که مجموعه مدیریت باشگاه  توان اسپانسری را ندارند با مجموعه سیمان، شرکت های اطراف شهرستان، پارس جنوبی و خیرین جلسه گرفتیم ولی متاسفانه تا این لحظه اسپانسر قوی اتفاق نیفتاده است.

عباسی افزود: من جوانی ام را پای این تیم و مدیر عامل باشگاه آبرو اش و رئیس هیئت عمرش را به پای تیم ستارگان دشتستان گذاشته که همه عشق و علاقه است.

وی با گلایه بیان کرد: متاسفم برای منتقدینی که  می دانم با علم و اطلاع به شرایط و با اطلاع کامل کمر به تخریب تیم ستارگان دشتستان بسته اند.
 
عباسی ادامه داد: اولویت ما موفقیت تیم ستارگان دشتستان است و هر کسی به جای من نوعی و مدیرعامل باشگاه می تواند تیم داری کند ما کنار می رویم.

رئیس هیئت هندبال دشتستان با اشاره به قدمت هندبال  در شهرستان گفت:هندبال ما دارای پیشینه قوی در سال های گذشته بوده و از دیرباز در بین آموزشگاه ها در شهرستان مسابقات برگزار می شود و هندبال جایگاه خاصی در دشتستان دارد.



رضا مصباحی : انگیزه ، رشد و تعالی یک تیم ورزشی حضور در لیگ برتر است که اگر صورت نگیرد هندبالی نداریم و همچنین  چشم انداز ما لیگ برتر است و باید نسبت به این تیم و هندبال که مخلصانه زحمت می کشند حساسیت داشه باشیم.

وی با  تاکید به اینکه متولی این جلسه باید اداره ورزش و جوانان استان باشد گفت : این مجموعه متعلق به همه بازیکنان و مردم است که ۴۰ سال با وجود کمبود ها به پای آن بی منت زحمت کشیده ایم و عشق و علاقه ام جوانان با استعداد شهرم است.

مصباحی با تاسف به اینکه مخالفان ما خود ورزشکاران است افزود: نمی دانم چه هیزم تری به دیگر ورزش ها فروخته ایم که همه روی هندبال زوم کرده اند که به آن ها می گویم حقمان است ۴۰ سال عرق ریخته، ‌ زحمت کشیده ایم و این تیم به راحتی به لیگ برتر نرفته است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149743