کد خبر: 149584 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 04 مرداد 1400 - 07:06
پایان کار دیاباته و میلیچ در استقلال
اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه استقلال تکلیف دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان برای فصل آینده را مشخص کرد.

اتحادخبر: مدیرعامل باشگاه استقلال تکلیف دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان برای فصل آینده را مشخص کرد.

 

به گزارش ورزش سه؛ در بخشی از صحبت‌های احمد مددی در برنامه امشب شب‌های فوتبالی، مدیرعامل استقلال به موضوع ارائه لیست تمدیدی‌ها از سوی فرهاد مجیدی واکنش نشان داد و این مسئله را تایید کرد و گفت که قرار است با مشورت هیات مدیره، مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شود.

 

مددی این مسئله را هم در موضوع تمدید قرارداد بازیکنان استقلال متذکر شد که باشگاه استقلال به صورت برد-برد برای مذاکره با بازیکنان خود برای فصل آینده اقدام خواهد کرد.

 

اما مهم‌ترین بخش صحبت‌های احمد مددی در این زمینه، به پاسخ به سوالی درباره آینده دیاباته و میلیچ باز می‌گشت؛ مدیرعامل باشگاه استقلال با اعلام این‌که این دو بازیکن در لیستی که فرهاد مجیدی ارائه کرده، حضور ندارند، رسماً جدایی آن‌ها از جمع آبی‌پوشان در پایان لیگ بیستم را تایید کرد.

 

البته میلیچ هفته‌هاست که به کرواسی بازگشته و شیخ دیاباته هم علی‌رغم بازگشت به ایران در ترکیب استقلال جایی ندارد و امشب در مسابقه با نساجی هم به قائمشهر همراه آبی‌ها با نظر مجیدی سفر نکرده بود و با توجه به اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال او نیز در پایان لیگ بیستم از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149584