کد خبر: 149457 ، سرويس: جامعه
تاريخ انتشار: 01 مرداد 1400 - 20:08
آخرین خبر از نحوه محاسبه فوق العاده ویژه فرهنگیان

اتحاد خبر: برخی از معلمان در نامه ای از نوبخت خواسته‌اند تکلیف رتبه بندی معلمان و فوق العاده ویژه فرهنگیان را مشخص کرده و پاسخ گمانه زنی مختلف درباره اعتبار تعیین شده را در جلسه بعدی یعنی ۴ مرداد بدهد.

اتحاد خبر: برخی از معلمان در نامه ای از نوبخت خواسته‌اند تکلیف رتبه بندی معلمان و فوق العاده ویژه فرهنگیان را مشخص کرده و پاسخ گمانه زنی مختلف درباره اعتبار تعیین شده را در جلسه بعدی یعنی ۴ مرداد بدهد.

فوق‌العاده ویژه فرهنگیان

 

برخی از معلمان در واکنش به گمانه زنی نمایندگان و وزیر اموزش و پرورش درباره اعتبار تعیین شده برای رتبه بندی معلمان و فوق العاده ویژه فرهنگیان از نوبخت خواسته اند که پاسخ گمانه زنی های را در جلسه بعدی یعنی ۴ مرداد بدهد.

در درخواست آنها آمده است: ضمن عرض تشکر فراوان از جنابعالی بابت دیدار با جمعی از معلمین و مشخص کردن تکلیف رتبه بندی و فوق العاده ویژه ، همانطور که میدانید مقدار بودجه مورد نیاز در لایحه رتبه بندی ارسالی به مجلس و لایحه بودجه سال جاری مشخص نشده است و همین موضوع باعث گمانه زنی های مختلف از سوی نمایندگان مجلس و شخص آقای وزیر شده است که باعث ازرده خاطر شدن تمامی فرهنگیان گشته است .

حال با توجه به اینکه جنابعالی در جلسه با تشکل های فرهنگی اعلام کردید که این گمانه زنی ها فاقد اعتبار است و به شدت ان ها رد کردید و صریحا به نمایندگان معلمان اعلام کردید بودجه رتبه بندی محدودیت ندارد ولی به مجلس اعلام نمودین که ۲۱هزار میلیارد تومان بیشتر امکان پذیرنیست. خواهشا جهت شفاف سازی سایر مسئولین و آسودگی خاطر تمامی فرهنگیان در این مورد ضمن اعلام حمایت قاطع و تخصیص اعتبار کامل لایحه ، نظر ” رسمی ” خود به نمایندگان معلمین را یک بار دیگر ، این بار در جلسه ۴ مرداد اعلام نمایید.

نحوه محاسبه فوق العاده ویژه فرهنگیان

هفته گذشته پیش ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه فرهنگیان و معلمان توسط محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

این میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصد است. فوق العاده ویژه شامل حق شغل + حق شاغل + حق مدیریت + فوق العاده ایثارگری ماده ۶۸ + فوق العاده شغل + سختی کار + بند ی + بند الف است. فرهنگیان باید این بند از حکم حقوقی خود را با هم جمع کنند. سپس مجموع را در ضریب اعلام شده زیر ضرب کنند. البته لازم به ذکر است که این مبالغ میزان افزایش فوق العاده ویژه را نشان می دهد و مبلغ فوق العاده ویژه فعلی با این مبلغ به دست آمده باید جمع شود تا مبلغ فوق العاده ویژه جدید به دست بیاید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149457