کد خبر: 149415 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 تير 1400 - 10:32
پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت

اتحاد خبر:عید قربان ، پر شکوهترین و زیباترین جلوه ایثار جلوه تعبد در برابر خالق یکتا است و امتحان حضرت ابراهیم (ع) یکی از بزرگ ترین امتحانات الهی بود که در این آزمون درس عبودیت واقعی و جهاد در راه خدای بزرگ را به نسل های بعد آموخته شد .

عید قربان ، پر شکوهترین و زیباترین جلوه ایثار جلوه تعبد در برابر خالق یکتا است و امتحان حضرت ابراهیم (ع) یکی از بزرگ ترین امتحانات الهی بود که در این آزمون درس عبودیت واقعی و جهاد در راه خدای بزرگ را به نسل های بعد آموخته شد .

 

shahrdarkharg

 

به یقین این روز عظیم جلوه گاه تعبد و تسلیم ابراهیم حنیف در برابر ذات اقدس الهی برای بردن اسماعیل به قربانگاه عشق، سر نهادن به فرمان خالق هستی و رهایی از هر آنچه غیر خدایی است که در راه بندگی و پیوستن به دریای بیکران رحمت، دل آویز و پای بند گردیده تا با این رهایی از تعلقات و سرسپردگی به فرمان حق و در سایه تسلیم و عبودیت، سبکبال طعم دلنشین تقرب را دریابد.

اینجانب فرارسیدن عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و متدین استان بوشهر و شهر خارگ تبریک عرض نموده، از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسألت می نمایم.

 

 

 

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149415