کد خبر: 149378 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 تير 1400 - 07:56
شرکت آبفا بوشهر از دشتستانی‌ها خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند

اتحادخبر:  شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با بوجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال برخی اختلال ها در آبرسانی این استان، مردم شهرستان دشتستان در مصرف آب صرفه جویی کنند. در این اطلاعیه آمده است: به دلیل اختلال ناشی از بارندگی های اخیر و گل آلود شدن آب رودخانه شاپور در شهرستان کازرون برای حفظ ارتقای سلامت و ...

اتحادخبر:  شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با بوجه به بارندگی‌های اخیر و احتمال برخی اختلال ها در آبرسانی این استان، مردم شهرستان دشتستان در مصرف آب صرفه جویی کنند.

شرکت آبفا بوشهر از  دشتستانی‌ها خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: به دلیل اختلال ناشی از بارندگی های اخیر و گل آلود شدن آب رودخانه شاپور در شهرستان کازرون برای حفظ ارتقای سلامت و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شهروندان میزان آب ورودی به شهرستان دشتستان کاهش یافته است.

 

شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزوده است: این شرایط باعث قطعی و یا افت فشار آب در برخی مناطق دشتستان شده‌است که در همین ارتباط با توجه به کاهش ورودی آب تا زمان رسیدن به وضعیت نرمال و پایدار شدن شرایط از شهروندان در خواست می‌شود صرفه جویی را در اولویت قرار دهند و با اجتناب از مصارف غیر ضروری همکاری لازم را با شرکت آب و فاضلاب داشته باشند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149378