کد خبر: 149365 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 29 تير 1400 - 07:00
واکنش عنایتی به صعود هوادار به لیگ برتر
اتحادخبر: مالک و سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده هوادار گفت که مشکلات زیادی را در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال تحمل کرد.

اتحادخبر: مالک و سرمربی تیم تازه لیگ برتری شده هوادار گفت که مشکلات زیادی را در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال تحمل کرد.

 

به گزارش تسنیم؛ رضا عنایتی پس از صعود هوادار به لیگ برتر فوتبال با شکست شهرداری آستارا اظهار داشت: هر دو تیم تا اواخر مسابقه شانس پیروزی داشتند و چون بازی حساس شده بود، فقط از یک فرصت استفاده کردیم. با این وجود موقعیت‌های گلزنی دیگری هم داشتیم. اتفاقات عجیب و غریب زیادی در زمین رخ داد و کارشناسان حتماً این بازی را ببینند. در مورد این بازی می‌توان سه ساعت صحبت کرد و به چیزهای خوبی خواهند رسید.

 

« کسی در تهران دوست نداشت هوادار صعود کند، اما خدا بالاتر از همه این چیزهاست.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنانم خیلی تلاش کردند و همه آنها در اتفاقات ابتدای راه همدل بودند. به همه آنها خسته نباشید جانانه می‌گویم و به موقع حرف‌های زیادی می‌زنم. امشب عجیب و غریب‌ترین چیزها را دیدم. باید آنها را بگویم تا فوتبال، پاک‌تر شود و همه در زمین تلاش کنیم.

 

سرمربی هوادار با اشاره به مشکلات این باشگاه گفت: 10 ماه زندگی نداشتم و یک‌تنه ایستادم، اما دوستان به ما کمک نکردند. من تنها نبودم و خدا با من بود. بسیاری از بازی‌ها دست او را دیدم. خیلی‌ها می‌خواستند هوادار به لیگ برتر نرسد، اما خدا می‌خواست صعود کنیم و از جاهایی بودجه می‌رساند که باور نمی‌کردم.

 

عنایتی با تمجید از اعضای باشگاه هوادار بیان کرد: مجموعه سالمی داشتیم و به این نتیجه رسیدم اگر کسی سالم کار کند، مطمئناً مزد زحمتش را می‌گیرد. هفت بازیکن تیم یعنی 70 درصد تیم را برای ادامه حیات واگذار کردیم، اما بازیکنانی که به تیم ما آمدند که خیلی زحمت کشیدند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازی کردن راحت‌تر است یا مربیگری، خاطرنشان کرد: سرمربیگری فشار سختی دارد و یاد نفرین قلعه‌نویی افتادم که به بازیکنان می‌گفت ان‌شاءالله سرمربی شوید.

 

سرمربی و مالک هوادار در مورد آینده این باشگاه عنوان کرد: در مورد آینده هفته آینده جلسه خواهیم داشت و به جمع‌بندی خوبی می‌رسیم تا اگر قرار باشد تیمداری کنیم، با شرایط ویژه و قدرت خوب به لیگ برتر بیاییم. کار در لیگ برتر متفاوت است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149365