کد خبر: 149305 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 28 تير 1400 - 07:06
اسماعیلی: برنامه باختن در دربی و برکناری مجیدی بود
اتحادخبر:هافبک تیم استقلال در حاشیه تحریم تمرین امروز، صحبت‌های تندی را علیه مدیران باشگاه انجام داد.

اتحادخبر: هافبک تیم استقلال در حاشیه تحریم تمرین امروز، صحبت های تندی را علیه مدیران باشگاه انجام داد.

 

ورزش سه؛تمرین عصر روزگذشته تیم استقلال، تمرین پرحاشیه ای بود. بازیکنان تیم در اعتراض به مشکلات مالی و بی توجهی مدیران باشگاه، تمرین امروز را تحریم کردند. فرشید اسماعیلی در حاشیه این تمرین پر خبر، در گفت و گو با خبرنگاران صحبت های تندی را علیه مدیران باشگاه انجام داد:

 

آقای مدیرعامل اگر نمی توانی پول بیاوری، بفرما برو!

 

ما اصلا نه مدیرعامل داریم نه هیات مدیره داریم. تیم برده اما وضعیت را ببینید! کسی خوشحال نیست، تمرین تعطیل شده و بازیکنان 5 ماه است که پول نگرفته اند. من می گویم آقای مدیرعامل اگر نمی توانی پول بیاوری، بفرما برو! نه مردم شمار را می خواهند نه بازیکنان را! هیئت مدیره مان چه کسی است؟ همان آقایی که چند روز پیش آمد و قول داد رفت؟ من او را نمی شناسم. او بیشتر از بازیکنان پیشنهاد داشت و آفرهای خودش را داشت.

 

در دادگاه از من شکایت کرده اند

 

کمیته انظباطی داریم. شما به من نامه زدین و بعد می آیید می گویید که نامه نزدم و می روید در دادگاه به اتهام نشر اکاذیب از من شکایت می کنید؟! من چه حرفی زدم؟ مگر من از ایشان می ترسم؟ من جوان چرا باید آینده ام دست کسی باشد که چیزی از فوتبال نمی داند؟! چرا؟! من 20 درصد جریمه شده ام؛ اصلا 80 درصد دیگر هم جریمه کنند اصلا مهم نیست به خدا این بچه ها گناه دارند. عارف غلافی رباط پاره کرده و من هم با این شرایط اگر تمرین کنم مصدوم می شوم.

 

جز جریمه کردن کار دیگری ندارید؟

 

اسماعیلی در مورد ادعای باشگاه استقلال در خصوص زیاده خواهی برخی از بازیکنان و درخواست آفرهایی خاص گفت: چی کسی زیاده خواه است؟ مردم قبل آمده و قرارداد بسته است. شما گفتید از قراردادتان کم کنید. قراردادی را که بستیم نمی توانیم کم کنیم. گفتید چکار کنم؟ بروم بازیکنان را عصبانی کنم، یک چیزی بگویند و جریمه شان بکنم! شما در این باشگاه جز جریمه کردن کار دیگری ندارید؟ هر روز نامه به بازیکن می فرستند. من دیگر خسته شده ام. هر روز گوشی ام را باز می کنم و نامه باشگاه را می بینم. ظهر بازی به ما نامه می زنند.

 

برنامه این بود ما دربی را ببازیم و آقا فرهاد را بردارند

 

مردم شمار را نمی خواهند. من فرشید اسماعیلی اگر یک روز به درد این تیم نخورم می روم. استقلال مال من و شما نیست مال این مردم است. این مردم گناه دارند. برنامه شان این بود که ما دربی را ببازیم و آقا فرهاد را بردارند. نقشه شان نقش بر آب شد. اصلا مهم نیست شکایت کنند.

 

این ها ناراحت هستند که ما دربی را بردیم

 

کسی که یک هفته قبل به بازیکن قول می دهد که من به شما پول می دهم ولی شب بازی در هتل یا تمرین می گوید به شما چک می دهیم. ما گفتیم که پول نخواستیم. ول کنید بریم بازی را ببریم. چرا دنبال این هستید که ذهن بازیکنان را خراب کنید؟ نقشه هایتان معلوم است. من 6 سال است که در این تیم هستم. سه هفته پیش گفتم که این ها قبل دربی پیدایشان می شود. نمی آیند و وقتی می آیند دم دربی آیند و ذهن بازیکنان را به هم می ریزند. این ها ناراحت هستند که ما دربی را بردیم.

 

9 بازیکن قراردادشان به پایان می رسد

 

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم های قطری پیشنهاد داری تاکید کرد: فعلا چیزی معلوم نیست. 9 بازیکن قراردادشان در پایان فصل به تمام می شود. دو هفته دیگه شما باید لیست بدهید. چگونه می خواهید با بازیکنی که 25 درصد گرفته تمدید کنید؟ آقای هوادار دو روز دیگر تمدید نکنیم می گویید بازیکن مقصر بود. از الان به فکر باشید.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149305