کد خبر: 149061 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 22 تير 1400 - 10:17
مدیرکل ثبت فارس خبر داد:
رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس

 

اتحادخبر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

اتحادخبر: مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد ۱۶۵ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس

به گزارش ایسنا؛ سید مهدی هاشمی سه‌شنبه ۲۲ تیرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رشد مثبت مختومه شدن پرونده‌های اجرایی ادارات تابعه ثبتی فارس در سال جاری، منبعث از تلاش جهادی کارشناسان این مجموعه است.

 

او افزود: بازبینی و رصد همه جانبه پرونده‌های اجرایی با هدف تعیین تکلیف آنها در اسرع وقت از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این اداره کل در راستای ارائه خدمات بهینه در این بخش به مراجعین است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به مختومه شدن تعداد ۹ هزار و ۳۷۲ پرونده اجرایی در ادارات تابعه ثبتی استان طی ماههای سپری شده از ابتدای امسال تاکنون، گفت: این میزان در مقایسه با پرونده‌های مختومه سال گذشته که تعداد آن ۳ هزار و ۵۲۷ بوده است، رشد ۱۶۵ درصدی را نشان می‌دهد.

هاشمی ادامه داد: تشکیل بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۰ پرونده اجرایی در همین مدت رشدی معادل ۳۳ درصد نسبت به ۳ ماهه سال گذشته داشته است.

 

او همچنین با اشاره به وصول ۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۵۴ هزار ریال از مطالبژات معوقه بانکهای دولتی و خصوصی استان از ابتدای امسال تاکنون، این امر را گامی مهم در پشتیبانی از تولید و کمک به بهبود وضع اقتصادی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه ریزی‌های سازمانی حول این محورها نتایج ثمر بخشی در سرعت بخشی به امور مراجعین و دفاع از حقوق بیت‌المال داشته است.

 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس عنوان کرد: همانگونه که حمایت از مالکیت اشخاص و صیانت از حقوق ذینفعان از مهم ترین مؤلفه‌های بهداشت حقوقی و مد نظر در سند تحول قضایی است، بر این اساس بخش‌های ارائه خدمات در ادارات ثبت از جمله مقوله اجرا در جامه عمل پوشاندن به این اهداف محوریت می‌یابد و با بهره گیری از پرسنل متعهد و توانمند در این ادارات حرکت در راستای انجام بهینه دستورالعمل‌های مصوب سازمانی و انتفاع بهینه مردم شریف استان از گستره خدمات را در دستور کار داریم.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/149061