کد خبر: 148112 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 تير 1400 - 11:33
پیام شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه

اتحادخبر: شهردار خارگ در گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضاییه پیامی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است...

اتحادخبر: شهردار خارگ در گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضاییه پیامی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است :





بسمه تعالی

 

لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ (سوره حدید- آیه ۲۴)

 

یکی از اهداف ارسال پیامبران الهی و نیز مهمترین مسئولیت ایشان ایجاد و اقامه قسط و عدالت در جامعه است.

 

هفته اول تیرماه هرسال، یادآور شهادت آیت اللّه دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

 

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

 

هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

 

اینجانب به نوبه خود هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه متعهد و خدوم دستگاه قضا در جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/148112