کد خبر: 148108 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 02 تير 1400 - 10:30
توزیع بیش از 1300 کولر گازی میان مددجویان کمیته امداد بوشهر

اتحادخبر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 1333  دستگاه کولر گازی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

اتحادخبر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع 1333  دستگاه کولر گازی میان مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.


 به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا میری،مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 1333 دستگاه کولر گازی با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 663 میلیون تومان از منابع امداد و کمک خیران خریداری و میان مددجویان نیازمند در سراسر استان توزیع شده است.




 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در فصل گرما و تابستان از آن رنج می‌برند کمبود شدید وسایل سرمایشی  مانند کولر و یخچال است که نداشتن این وسایل خنک کنند  آرامش خانوارهای نیازمند را به شکل جد تحت تاثیر قرار داده است.
میری بیان کرد: بالا بودن هزینه تامین یک دستگاه کولرگازی سبب شده است تا بسیاری از خانواده‌های مددجو توان خرید آن را نداشته باشند که همین مزید بر علت می‌شود که زندگی خود را با سختی در گرمای سوزان تابستان بگذرانند.





مدیر کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه منابع کمیته امداد به تنهایی قادر به تامین همه نیازهای مددجویان تحت حمایت نیست گفت: با رایزنی با افراد نیکوکار، خیران و بستگان مددجویان، زمینه خرید  1333 دستگاه کولرگازی به ارزش 14 میلیارد و 663 میلیون تومان فراهم شد و با اولویت خانواده‌های فاقد وسایل سرمایشی و یا فرسودگی کولرها میان آنان توزیع شد.


وی خاطرنشان کرد: مبلغ هر کولر گازی 11 میلیون تومان برآورد شده است که به شکل پنجاه درصد کمیته امداد و پنجاه درصد آورده خیران جمع آوری و خریداری شده است.


میری در پایان یادآورشد: سطح همکاری مردم نیکوکار استان بوشهر با  کمیته امداد برای کمک به رفع نیازهای ضروری خانواده‌های نیازمند مطلوب است و انتظار می‌رود با تقویت این تعامل زمینه رفع بیشتر مشکلات این خانواده‌ها هموار گردد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/148108