کد خبر: 148068 ، سرويس: گوناگون
تاريخ انتشار: 02 تير 1400 - 07:04
اپل تولید گوشی آیفون ۱۲مینی را متوقف کرد
اتحادخبر : ظاهرا اپل تولید گوشی آیفون ۱۲ مینی را متوقف کرده است. نسخه کامپکت آیفون ۱۲ نتوانست انتظارات اپل را برآورده کند و از این رو باید خیلی زود با این موبایل خداحافظی کنیم.

اتحادخبر: ظاهرا اپل تولید گوشی آیفون ۱۲ مینی را متوقف کرده است. نسخه کامپکت آیفون ۱۲ نتوانست انتظارات اپل را برآورده کند و از این رو باید خیلی زود با این موبایل خداحافظی کنیم.

 

پس از کمتر از یک سال حضور در بازار، تولید گوشی آیفون ۱۲ مینی به طور رسمی متوقف شد. این گوشی که نسخه کامپکت آیفون ۱۲ بود، نتوانست انتظارات شرکت اپل را از نظر فروش برآورده کند. کاربران استقبال خوبی از کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۲ نکرده‌اند.

 

اپل تولید گوشی آیفون ۱۲مینی را متوقف کرد

 

بر اساس گزارش MacRumors، این شرکت تولید تلفن هوشمند ۵.۴ اینچی خود را متوقف کرده است. دلیل توقف تولید، فروش کمتر iPhone 12 mini نسبت به آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس بیان شده است. در حال حاضر این گوشی با قیمت ۶۹۹ دلار در وب سایت اپل در دسترس قرار دارد.

 

اپل قصد دارد تمرکز خود را بر فروش گوشی‌های موجود در انبار خود بگذارد تا موجودی iPhone 12 mini به اتمام برسد. بنابراین، ما خداحافظی زودهنگامی با این گوشی خواهیم داشت. این اولین بار است که اپل تولید یکی از گوشی‌های هوشمند خود را به این زودی متوقف می‌کند.

 

موبایل آیفون ۱۲ مینی در ماه نوامبر سال گذشته توسط اپل معرفی شد. این گوشی برخلاف آیفون ۱۲ پرو مکس که ظاهر بزرگی دارد، دارای اندازه‌ای کوچک و جمع و جور است. نسخه کامپکت آیفون ۱۲، با رنگ‌های مشکی و سفید معرفی شد. همچنین، در ماه آوریل امسال رنگ قرمز، سبز و بنفش این موبایل نیز موجود شد.

 

بنابر گزارشات منتشر شده، اپل قصد دارد پاییز امسال آیفون ۱۳ را معرفی کند. تاکنون شایعات زیادی نسبت به معرفی آیفون ۱۳ مینی به گوش رسیده است. شایعات پیرامون گوشی جدید آیفون خبر از کوچک شدن بریدگی بالای صفحه این موبایل می‌دهد. همچنین، رندرهایی از این گوشی مشاهده شده که نشان می‌دهند احتمالا این گوشی با ظاهر مشابه آیفون ۱۲ معرفی خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/148068