کد خبر: 147903 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 خرداد 1400 - 07:19
منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ مشخص شدند

اتحادخبر:  فرماندار گناوه گفت: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات در این شهرستان، منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ مشخص شدند.

اتحادخبر:  فرماندار گناوه گفت: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات در این شهرستان، منتخبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ مشخص شدند.

منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای گناوه و ریگ مشخص شدند

به گزارش ایرنا؛ غلامرضا مهرجو  اظهار داشت: ازمجموع ۲۴ هزار و ۹۰  رای ماخوذه در شهر گناوه، کوروش شبانکاره با پنج‌هزار و ۷۸۳ رای، هادی عرب زاده سه هزار و ۵۵۵ رای، ایوب خدری سه هزار و ۵۳۴ رای،  سمیه مرادی سه هزار و ۲۳۵ رای، علیرضا بهزادی ۲ هزار و ۹۱۰ ، فاطمه اسماعیلی با ۲ هزار و ۹۰۴ و سجاد امیری با ۲ هزار و ۶۴۰ رای به عنوان هفت منتخب اصلی شورای این شهر انتخاب شدند.

 

وی اظهارداشت: مهراب خادمی با ۲ هزار و ۴۸۸ رای، هادی خالقی مقدم ۲ هزار و ۲۴۵ رای، حسین احمدی با ۲ هزار و ۲۳۲ رای، خسرو حسینی با ۲ هزار و ۹۷ رای و مدینه عسکری به عنوان پنج  منتخب علی‌البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

 

فرماندارگناوه گفت: در شهر ریگ ، غلامرضا راستی با ۸۱۱، سیدعبدالصاحب رضوی با ۷۸۷، سیده مریم رضوی با ۷۷۰، غفور رضایی با ۷۶۷ و کورش عزیززاده با ۵۰۸ به عنوان منتخبان اصلی شورای این بندر برگزیده شدند.

 

وی یادآورشد: ۸۷ شعبه رای گیری برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان اختصاص یافته بود.

 

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است و در این دوره از انتخابات ۶۸ هزار و ۶۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147903