کد خبر: 147733 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 خرداد 1400 - 08:03
فرماندار گناوه: انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای اقتدار نظام است

اتحادخبر: فرماندارگناوه گفت: انتخابات ۲۸ خرداد فرصتی بی نظیر برای حفظ، اقتدار و سرنوشت آینده کشور است.

اتحادخبر: فرماندارگناوه گفت: انتخابات ۲۸ خرداد فرصتی بی نظیر برای حفظ، اقتدار و سرنوشت آینده کشور است.

 

فرماندار گناوه: انتخابات فرصتی بی‌نظیر برای اقتدار نظام است

 

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جلسه مشترک آموزشی و توجیهی نمایندگان اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: با توجه به به اینکه انتخابات به عنوان مهم ترین نماد و دخالت مردم در سرنوشت خویش است از اهمیت و حساسیت بالایی در ابعاد بین‌المللی و داخلی برخوردار است به همین دلیل همواره مورد هدف جریان‌ها و رسانه‌های معاند قرار گرفته و  تلاش می‌کنند حساسیت و اهمیت این رویداد را کمرنگ جلوه دهند.

 

وی اظهارداشت: دشمنان درصدند با ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم، القای ناامیدی در جامعه بپراکنند و القا کنند که انتخابات نتیجه‌ای دربرندارد و حضور نیابند، درحالی که ملت در همه عرصه ها باحضور پرشور و گسترده پاسخ آنها را داده است.

 

فرماندارگناوه گفت: مقدمات و تمهیدات لازم برای انجام انتخابات باشکوه در این شهرستان با همکاری و تعامل بین هیات‌های اجرایی و نظارت فراهم شده‌است تا با همراهی و مشارکت گسترده مردم انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی که موجب تقویت و رضایت عمومی در جامعه شود، برگزار کنیم.

وی بیان کرد:  اصل و اساس برنامه مجریان و ناظران و نامزدهای انتخابات، رعایت قانون است و باید با اصل بی طرفی زمینه لازم را برای مشارکت گسترده مردم فراهم کنیم.

مهرجو افزود: با توجه به شرایط کرونایی، سلامت و حفظ جان مردم اصل است و ضوابط و مقررات پروتکل‌های بهداشتی در حوزه تبلیغات نامزدها، شروع رای گیری، شمارش و قرائت رعایت شود.

 

فرماندارگناوه گفت: در کنار رعایت قوانین و مقررات و ضوابط بهداشتی، اهتمام جدی به حفظ آرامش در شعب اخذ رای داده شود.

وی بیان کرد: مردم این شهرستان در لبیک به ندای رهبری و دلسوزان نظام در روز ۲۸ خرداد با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، حماسه‌ای بیادماندنی خلق کرده و  برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام خواهند افزود.

 

در این نشست مدرس هیات اجرایی، طرح جامع آموزشی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات را به شرکت کنندگان بطور تئوری و عملی ارایه داد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147733