کد خبر: 147710 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1400 - 12:38
شورای شهر پاسخگو،نیاز بوشهر امروز

اتحاد خبر _ حسن فرامرزی:منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر با رای مستقیم مردم برگزیده می شوند وهمین امر مسئولیت آنان در قبال مردم را در مقایسه با سایر کارگزاران کشور دوچندان کرده است. شورا باید در برابر مردم پاسخگو باشد و بگویند در دوره های طی شده چه پیشرفتی در شهر حاصل شده است .کدام اقدام تاثیرگذار در حوزه های اجتماعی، فرهنگی ،توسعه شهری و....

منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر با رای مستقیم مردم برگزیده می شوند وهمین امر مسئولیت آنان در قبال مردم را در مقایسه با سایر کارگزاران کشور دوچندان کرده است. شورا باید در برابر مردم پاسخگو باشد و بگویند در دوره های طی شده چه پیشرفتی در شهر حاصل شده است .کدام اقدام تاثیرگذار در حوزه های اجتماعی، فرهنگی ،توسعه شهری و توسعه عدالت در مناطق مختلف شهر انجام شده است .


 

منتخبین مردم در پارلمان شهری مکلف هستند تا در راستای احترام به رای مردم با پاسخگویی به مطالبات آنان تا آخرین روز عضویت در شورای شهر در خدمت به مردم کوشا بوده و ضمن بهره گیری از تمام ظرفیت های قانونی برای تحقق خواسته های به حق آنان تمام تلاش و کوشش خود را بکار گیرند.
وضعیت شهر بوشهرگواه و بیانگر این است که مردم دردوره های سپری شده در شورای شهر کارنامه قابل قبولی از پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حقشان ندیده اند .مرکز استانی با کوچه های خاکی ،طرح فاضلاب ناتمام و رها سازی فاضلاب در کوچه ها،آلودگی آبهای ساحلی،نبود پارکینگ عمومی،معابر و پیاده روهای ناهموار و ناهمگون،نوبت بندی آب و مسائل و مشکلات متعدد حل نشده در ابتدایی ترین شکل ممکن همه حکایت از شورای شهری ضعیف در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در ادوار گذشته شهر بوشهر دارد.انتخابات پیش رو فرصتی است تا کسانی برای مدیریت شهری انتخاب شوند که پاسخگویی به مردم را جزو لاینفک حقوق شهروندی آنان می دانند و در عمل به آن پایبند هستند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147710