کد خبر: 147452 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 خرداد 1400 - 09:38
فرزند برازجانم و برای ساختن شهرم آمده ام / تصاویر

اتحادخبر: سید عبدالمحمد کاظمی از کاندیداهای ششمین دوره شورای شهر برازجان،دقایقی پیش با حضور در گلزار مطهر شهدا،ضمن ادای احترام به مقام شامخ قهرمانان واقعی وطن،فعالیتهای تبلیغاتی خود را رسما آغاز کرد.وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با اتحاد خبر اظهار داشت:من فرزند برازجانم و خود را مدیون شهر و همشهریان عزیزم می دانم و آمده ام تا...

اتحادخبر: سید عبدالمحمد کاظمی از کاندیداهای ششمین دوره شورای شهر برازجان،دقایقی پیش با حضور در گلزار مطهر شهدا،ضمن ادای احترام به مقام شامخ قهرمانان واقعی وطن،فعالیتهای تبلیغاتی خود را رسما آغاز کرد.



 

وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با اتحاد خبر اظهار داشت:من فرزند برازجانم و خود را مدیون شهر و همشهریان عزیزم می دانم و آمده ام تا با کار و تلاش و پیگیری مطالبات و خواسته های مردم،در ساختن و زیباسازی شهرم نقش آفرینی کنم.

کاظمی افزود:شهر برازجان برای زیباتر شدن،به تلاش و همت آحاد ساکنانش نیاز دارد و باید زن و مرد،پیر و جوان،دختر و پسر پای کار بیایند و در آبادانی شهر بکوشند.



کاظمی هدف خود از کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر را پیگیری خواسته های مردم و بخصوص نسل جوان عنوان کرد و افزود:برازجان با وجود تلاش مسئولان و دوستداران خود،همچنان نواقصاتی دارد و باید همه با هم در راستای تحقق شهری زیبا برای شهروندان دوست داشتنی تلاش کنیم.



وی خاطرنشان کرد:شروع کارم با حضور در گلزار شهدا بود و با خدای خود و روح بلند شهدا عهد بستم که ذره ای در دفاع از حقوق شهروندان کوتاهی نکنم و تا آنجا که ممکن است در جهت مطالبات و خواسته های بحق آنان بکوشم و تا حصول نتایج لازم و به نفع مردم از پای ننشینم.



کاظمی ابراز داشت:در صورت انتخاب توسط مردم خوب شهرم،به آنها قول می دهم شفافیت سرلوحه کارها و اقداماتم باشد و در تحقق شورای پاسخگو و فعال اهتمام لازم را داشته باشم.

 






















لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147452