کد خبر: 147294 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1400 - 20:02
بیمارستان سلمان فارسی بوشهر موفق به تمدید گواهینامه درجه یک اعتباربخشی ملی شد

اتحاد خبر:بیمارستان سلمان فارسی بوشهر موفق به تمدید گواهینامه درجه یک اعتباربخشی ملی شد. بیمارستان سلمان فارسی پس از انجام یک دوره ارزیابی جامع در بهمن ماه ١٣٩٨ توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و پس از آن انجام راستی آزمایی نتایج توسط ارزیابان وزارت بهداشت در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ موفق به تمدید درجه یک اعتباربخشی ملی ایران شد...

اتحاد خبر:بیمارستان سلمان فارسی بوشهر موفق به تمدید گواهینامه درجه یک اعتباربخشی ملی شد.

 


به گزارش روابط عمومی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر؛ بیمارستان سلمان فارسی پس از انجام یک دوره ارزیابی جامع در بهمن ماه ١٣٩٨ توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و پس از آن انجام راستی آزمایی نتایج توسط ارزیابان وزارت بهداشت در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ موفق به تمدید درجه یک اعتباربخشی ملی ایران شد.
طی دو سال اخیر با وجود بحران پاندمی کووید ١٩، کلیه کارکنان ، مدیران و مسئولین این مرکز درمانی در جهت بهبود ارائه خدمات و ارتقا ایمنی بیماران تمامی تلاش خود را به کار گرفته و از هیچ کوششی جهت جلب رضایتمندی مراجعین دریغ نکردند.

 


کسب این موفقیت بزرگ که حاصل تلاش شبانه روزی و بی وقفه کلیه کارکنان بیمارستان سلمان فارسی می باشد به صورت رسمی در سامانه اعتباربخشی ملی ایران اعلام شده است.
شایان ذکر است که ارزیابی اعتباربخشی با مدیریت وزارت بهداشت هر دو سال یکبار جهت تعیین رتبه بیمارستانهای کل کشور انجام می گردد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147294