کد خبر: 147191 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 خرداد 1400 - 08:50
رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر:
شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد

اتحادخبر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.علی جمادی در همایش بررسی تخلفات انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: رعایت قانون توسط کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی و حامیان آنها ضروری است و با تخلفات طبق قانون برخورد می‌شود.وی با تاکید بر لزوم پایبندی همه نامزدهای انتخاباتی به...

اتحادخبر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد

به گزارش  مهر، علی جمادی در همایش بررسی تخلفات انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: رعایت قانون توسط کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی و حامیان آنها ضروری است و با تخلفات طبق قانون برخورد می‌شود.

 

وی با تاکید بر لزوم پایبندی همه نامزدهای انتخاباتی به قانون خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که کاندیداها با رعایت قانون اولین گام را در راستای اعتمادسازی برای مردم نسبت به خود انجام دهند.

 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب استان راه‌اندازی شده و تخلفات را در عرصه‌های گوناگون انتخابات مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

 

وی از ممنوعیت استفاده از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات کاندیداها خبر داد و تأکید کرد: دستگاه قضائی در فضای مجازی و حقیقی انتخابات را رصد و با تخلفات برخورد می‌کند.

 

جمادی، با بیان اینکه در شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی از قضات با تجربه و آموزش‌دیده استفاده شده است گفت: تبلیغات پیش از موعد از مصادیق جرایم انتخاباتی است.

 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را از اولویت‌های دستگاه قضائی دانست و تصریح کرد: در این راستا از سوی دست‌اندرکاران انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در استان فراهم شده است.

 

وی بیان داشت: مردم در همه عرصه‌های نظام انقلاب اسلامی با حضور حماسی دشمنان را ناامید کرده‌اند و بدون شک با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۸ خرداد بار دیگر برگ زرین دیگر بر افتخارات می‌افزایند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147191