کد خبر: 147108 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 12 خرداد 1400 - 06:41
پرسپولیس همچنان پیگیر برگزاری سوپرجام
اتحادخبر: پرسپولیسی‌ها امیدوارند هرچه زودتر تاریخ دقیق و قطعی دیدار سوپرجام از سوی سازمان لیگ اعلام شود.

اتحادخبر: پرسپولیسی‌ها امیدوارند هرچه زودتر تاریخ دقیق و قطعی دیدار سوپرجام از سوی سازمان لیگ اعلام شود.

 

به گزارش طرفداری؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس که حدود دو ماه قبل از سازمان لیگ درخواست کردند زمان برگزاری دیدار سوپرجام را اعلام کند، همچنان پیگیر اعلام زمان دقیق این بازی هستند.

 

سوپرجام فوتبال ایران در سال 1399، ششمین دوره مسابقه سوپر جام فوتبال ایران است که باید بین تیم های پرسپولیس و تراکتور برگزار شود. همان طور که در جریان هستید در فصل نوزدهم لیگ برتر پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و تراکتور نیز عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرد تا دو تیم برای شناخته شدن تیم قهرمان سوپر جام به مصاف هم بروند.

 

طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال قرار بود بازی سوپرجام در یکی از روزهای اسفند ۱۳۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود که البته برگزار نشد و حال سهیل مهدی در آخرین اظهار نظری که در این مورد داشته تاکید کرد:

 

الان اولیوت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم.

 

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است با اطلاع از زمان دقیق این بازی، کادر فنی بتواند با توجه به بازی های لیگ، جام حذفی و همین طور لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی مناسبی برای این بازی داشته باشد.

 

گفتنی است سوپر جام تا به حال 5 بار برگزار شده که پرسپولیس با کسب سه عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم در این جام سمبولیک محسوب می شود. تیم های صبا باتری و ذوب آهن نیز هرکدام یک بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرده اند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/147108