امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 12 خرداد 1400 - 06:33

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. آرزوی دیرینه‌ای در سر دارید؛ اما این آرزو را همیشه محال دیده‌اید و چشم‌ امیدی به برآورده‌شدن آن ندارید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و به آرزوی دیرینه خود می‌رسید. این شرایط را به فال نیک بگیرید تا این سال به یکی از بهترین‌ سال‌های زندگی‌ شما تبدیل شود. تیر ماه امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه اتفاق ناگواری در زندگی شما می‌افتد. زیر بار ناراحتی‌های این اتفاق کمر خم نکنید و به هر قیمتی که شده سکان زندگی خود را در دست بگیرید. در پاییز امسال بیشتر از هر زمان دیگری با موقعیت‌هایی برای پیشرفت و موفقیت روبه‌رو خواهید شد. به صلاح شماست که در این فصل به فکر شکار فرصت‌ها باشید و تا می‌توانید دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. زمستان امسال زمان حساسی برای شماست و اگر در این فصل مواظب دخل‌و‌خرجتان نباشید، حساب‌وکتاب‌های زندگی‌تان به هم می‌ریزد. در این فصل جانب احتیاط را نگه دارید و به قول قدیمی‌ها چو دخلت نیست، خرج آهسته‌تر کن. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به گونه‌ای به پایان برسانید تا این سال به الگویی درخشان برای سال‌های آینده عمر شما تبدیل شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
موفقیتی چشمگیر انتظار شما را می‌کشد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید.  نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. بی‌توجهی به همسر یا عشق زندگی‌تان را کنار بگذارید. ایده‌ جدیدی برای افزایش درآمد به ذهن‌تان رسیده است، مطمئن باشید که اجرای این ایده سودسرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌ شما می‌کند. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید.  حریف کارها نیستید و امروز هزارویک‌ کار عقب‌افتاده دارید، به همین دلیل انتظار دارید که اطرافیان برای کمک به شما آستین بالا بزنند، اما اطرافیان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید درگیر کارهای خودشان هستند و فرصتی برای کمک به شما ندارند، در نتیجه آستین بالا بزنید و کارها را به‌تنهایی انجام دهید و در برابر حجم زیاد کارها خم به ابروی خود نیاورید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید.  امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید.  فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. فرصتی پیدا می‌کنید تا در منزل بنشینید و با استراحت و تفریح، انرژی کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطراف‌تان وجود دارد، آرامش‌تان را حفظ خواهید کرد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. اعضای خانواده را در شادی‌های خود سهیم کنید.  زندگی را به اطرافیان سخت‌ نگیرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که هوای‌شان را دارید. یکی از دوستان امروز از شما تقاضایی دارد که انجام این تقاضا خارج از عهده‌تان است. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد، سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تمام توجه‌ و محبت خود را به شما اختصاص می‌هد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  روز خوبی را به لحاظ مالی در پیش دارید و یکی از آشنایان که احتمالاً از اعضای خانواده مادری شماست، زمینه‌ای برای افزایش درآمدتان فراهم می‌کند. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و در کنار افزایش درآمد، رابطه خود را با این فرد تقویت کنید.    در محل‌کار یا منزل با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و روز را با احساس رضایتمندی به پایان خواهید رساند. کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. در معامله‌ها با افزایش سود روبرو خواهید شد. از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، به نفع شماست قسمتی از پولی که امروز بدست می‌آورید را برای آینده پس‌انداز کنید. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواس‌تان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید.      فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.  اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کشی می‌شناسند که لحظه‌ای از کار و تلاش برای خانواده دست بر نمی‌دارد، این روحیه از دید همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان نخواهد ماند و امروز به شما ثابت می‌کند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌داند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند.  دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح موردعلاقه‌تان مشغول شوید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای عشق‌‌زندگی‌تان ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید.  سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی می‌افتد و نرد عشق به این فرد می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. از شکار فرصت‌ها غافل نشوید و اجازه ندهید موقعیت‌های مهم از پیش چشم شما عبور کند. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کنید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیافتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد.   به مشکلی برخورد کرده‌اید و یکی از دوستان به شما قول داده که برای حل این مشکل به کمک‌تان می‌آید، اما روی کمک این دوست حساب باز نکنید چرا که قادر به حل مشکل شما نیست و مجبور می‌شوید به‌تنهایی آستین بالا بزنید و این مشکل را یکه‌وتنها حل کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید. سفارش کالای مهمی را داده‌اید و چند روزی است که چشم‌انتظار رسیدن این کالا هستید، امروز انتظارتان به پایان می‌رسد و این کالا را دریافت خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد و از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. خبری خوش و فرخنده به دست‌تان خواهد رسید و این خبر زمینه شادی شما و اطرافیان را فراهم می‌کند. امروز یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید دشمنی با شما دارد، از در دوستی وارد خواهد شد.  از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق‌زندگی‌تان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را امروز تنها بگذارید و اجازه دهید با خودش خلوت کند.  تغییر مهمی را در محل‌کار یا منزل تجربه خواهید کرد، این تغییر دستاوردهای زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت، در نتیجه به استقبال تغییرات جدید بروید و همیشه به فکر راه‌های تازه‌ای برای حل مشکلات باشید. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید.  مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد، یکی از اعضای فامیل برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود، پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. یکی از دوستان که علاقه زیادی به شما دارد امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و قصد دارد تا با تقدیم این هدیه، دوستی خود را به شما ثابت کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت به فکر جبران این محبت باشید.  قصد دارید یکی از دوستان‌تان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید.    فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. اختلاف نظرهای بیش‌از‌حد میان خود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خاتمه دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اهل انجام به‌موقع کارها نیستید و این روحیه باعث شده تا سبک‌زندگی‌ شما اطرافیان را ناراحت کند. از جایی که انتظارش را نداشتید پول روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود، به نفع شما است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را پس‌انداز نمایید. در غیر این صورت این پول زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان شروع می‌شود.  بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. خطری در کمین همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان است و اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق‌زندگی‌تان باشید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 17 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 5 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/05
  • نشست هماهنگی و برنامه ریزی دومین رویداد ملی خواهر برادری در بوشهر برگزار شد
  • حضور تیرانداز دشتستانی در مسابقه کشوری بنچ رست ۲۵ متر
  • عناوین روزنامه‌های امروز1403/02/05
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا می دهد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/02/06
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • عباس عبدی: چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌‌کنند
  • رقابت پتروشیمی جم در نمايشگاه Chinaplas 2024 در کنار شرکت‌های بزرگ و قدرتمند دنیا
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 13 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 7 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...