امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 11 خرداد 1400 - 06:36

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
 
چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
 
دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدت زیادی است که قصد انجام کار مهمی دارید. در سالی که با تولدتان آغاز شده فرصتی برای انجام این کار مهم فراهم خواهد شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که از عهده انجام هر کار دشواری بر می‌آیید. احساس می‌کنید که شمع عشق در وجود شما رو به خاموشی گذاشته و مانند گذشته عاشق نیستید. این احساس در تابستان امسال به پایان می‌رسد و شعله‌های عشقی سوزان در نهاد شما زبانه خواهد کشید. از این احساس نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید عاشقی کنید. شناخت کاملی از خود ندارید و این شرایط باعث شده تا تصمیم‌های نادرستی در زندگی بگیرید. سال تولدتان را با خودشناسی شروع کنید و دیدگاه خود را تغییر دهید. ماه‌های سال تولدتان یکی پس از دیگری بدون اتفاق خاصی ادامه پیدا می‌‌کند تا به پاییز برسید. در این ماه به ناگاه حجم کارهای شما افزایش پیدا می‌کند و حتی فرصتی برای سرخاراندن پیدا نمی‌کنید. جایی برای نگرانی نیست چرا که از انجام کارهای دشوار سربلند بیرون خواهید آمد و به اطرافیان ثابت می‌‌کنید که چند مرده حلاج هستید. در زمستان امسال کمی استراحت کنید و با انجام کارهای دلخواه، به خودتان مرخصی بدهید. به این فرصت به عنوان مهلتی برای کسب انرژی نگاه کنید تا ماه‌های پایانی سال تولدتان را با تلاش و پشتکار مضاعف به پایان برسانید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به‌ گونه‌ای با تغییرات مهم به پایان برسانید تا این سال به یکی از درخشان‌ترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
شرایطی برای استراحت و انجام کارهای موردعلاقه‌تان فراهم می‌شود. می‌خواهید زمانی از روز را در کنار دوستان قدیمی‌تان بگذرانید، اما ممکن است ولخرجی کنید و این دورهمی خرج زیادی روی‌دست‌تان بگذارد. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دست‌تان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. روز خوبی را در پیش ندارید و اگر مواظب معاملات یا دارایی‌های خود نباشید، ضرری را متحمل خواهید شد.   حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید و مواظب اتفاق‌های اطراف‌تان باشید. در غیر این صورت با اتفاق ناگواری روبرو خواهید شد و روزتان خراب می‌شود. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
پرخوری را کنار بگذارید و رژيم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. خرج سنگینی را امروز متحمل می‌شوید اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و ثبات مالی‌تان برقرار خواهد شد.  مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. علاقه‌ زیادی به پیشرفت و موفقیت دارید، اما ضعف‌ها و برتری‌های خود را نمی‌شناسید و این وضعیت جلوی موفقیت‌های آینده شما را گرفته است، امروز مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و در حین حل این مشکل، با نقاط ضعف و قوت خود بیشتر آشنا می‌شوید. این تجربه‌ها را به کوله‌بار تجربه‌های‌تان اضافه کنید و شناخت بیشتری نسبت به ضعف‌ها و برتری‌های خود بدست بیاورید.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. به سینه فردی که می‌خواهد از شما پول قرض کند، دست رد بزنید. در غیر این صورت هرگز روی پولی که امروز به این فرد می‌دهید را نخواهید دید.   اسرار دل‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید و رازدار باشید. در غیر این صورت در نزد دوستان و آشنایان به انسانی غیرقابل اعتماد تبدیل خواهید شد.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به لحاظ سلامتی روز خوبی را درپیش دارید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای ناتمام را به پایان برسانید. روحیه‌ای خندان و مهربان دارید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید روی خوش زندگی را خواهید دید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید.  میان شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد.   همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از در حمایت و پشتیبانی از شما وارد می‌شود و هر کاری که از دستش برآید را برای موفقیت‌های شما انجام خواهد داد. شرایطی مهیا می‌شود تا مشغول کارهای موردعلاقه‌تان شوید. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید.  هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. لطف این دوست را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که قدردان محبت‌های وی هستید.  با کار و تلاش بیشتر، فاصله‌ خود را با موفقیت کاهش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ناخوش‌احوال خواهد شد. چشم از ایشان بر ندارید و هر کاری که از دستتان بر‌ می‌آید را برای سلامتی عشق‌زندگی‌تان انجام دهید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید.  احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیاندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد.  سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود تا در این مسافرت با دوستان جدیدی آشنا شوید. دیری نخواهد پایید دانشی که امروز فرا می‌گیرید، دستاورد مهمی را برای شما به ارمغان بیاورد. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است از وی خبری ندارید امروز به دیدارتان می‌آید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز سختی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. به خاطر داشته باشید که مسئولیت‌پذیری بیش‌از‌حد در خصوص اعضای خانواده چیزی به غیر از نگرانی برای شما به دنبال ندارد.  کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود.  امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که یک فرشته تمام‌عیار است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام کارهای دلخواه ‌تان مشغول شوید.  انسان جاه‌طلبی هستید و همیشه دنبال مال و مقام می‌گردید، به خاطر داشته باشید که با این روحیه جای خود را در قلب دوستان و آشنایان از دست خواهید داد.  تمرکز بیشتری در کارها داشته باشید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهان‌تان خارج شود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را برنجانید. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید.  زمانی دست می‌دهد تا با استراحت و تفریح به آرامش برسید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید. امروز اگر حواس‌تان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. قرار است منزل خود را تغییر دهید و این تغییر مکان به نفع شما خواهد بود. یکی از اعضای خانواده همسر شما، دخالت‌های بی‌جایی در زندگی‌تان می‌کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و به ایشان ثابت نمایید که هیچ حقی برای دخالت در زندگی شخصی شما ندارد. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بیماری مزمنی که دارید امروز رو به بهبودی خواهد گذاشت. در آینده سلامت خود را جدی بگیرید و اجازه ندهید سهل‌انگاری در آینده شما را دوباره راهی بستر بیماری کند.  اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، به نفع شماست که بر اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. اشتباهی که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مرتکب شده را ببخشید و به بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید.  تا جایی که می‌‌توانید روزی بدون حاشیه را در پیش بگیرید. اجازه ندهید وقت شما برای انجام کارهای پیش پا افتاده تلف شود و روز را به گونه‌‌ای به پایان برسانید که از تمامی لحظه‌های آن نهایت استفاده را برده باشید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می‌کنید و خسته نخواهید شد. مشکل مالی که امروز سر راه‌تان قرار گرفته را به کمک پس‌اندازی که قبلا کنار گذاشته‌اید، حل نمایید.  کم‌محلی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را قبل از اینکه این رفتار فاصله‌ زیادی بین شما ایجاد کند، کنار بگذارید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان داشته باشید.  از شرایط کاری که به آن مشغول هستید، رضایت ندارید و به دنبال کار جدیدی می‌گردید، امروز بهترین فرصت است تا سراغ کار جدیدی را بگیرید و مطمئن باشید فرصت‌‌ مناسبی برای شغل و حرفه‌ای تازه و جدید پیدا خواهید کرد.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: عزیز حدود 4 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...