کد خبر: 146355 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1400 - 08:14
پنجمین محفل شکر طنز در بوشهر برگزار می‌شود

اتحادخبر: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: پنجمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر برگزار می‌شود.

اتحادخبر: رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: پنجمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر برگزار می‌شود.

 پنجمین محفل شکر طنز در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش مهر، امید پارسایی فر با اشاره به وضعیت کرونایی برای برگزاری محافل‌ها اظهار داشت: مراسم و برنامه‌های فرهنگی و هنری با رعایت دستورالعمل‌ها برگزار می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: پنجمین محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت زنده و از طریق شبکه مجازی حوزه هنری استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

 

پارسایی‌فر با اشاره به طنز نگاران استان در دوره‌های مختلف تأکید کرد: حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان به جدیت می‌پردازد.

 

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که به شکل اجرای و آنلاین پیش‌ازاین با اقشار مردم برگزارشده است که مورد استقبال قرارگرفته است.

 

وی با اشاره به‌ضرورت محافل طنز خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که روبه‌جلو و قصد حرکت و پیشرفت است، نیاز به انبساط خاطر و نشاط و شادابی دارد. طنز و طنزپردازان نیز نقش مؤثری در ایجاد شادابی جامعه استان خواهند داشت.

 

وی افزود: پنجمین محفل طنز با موضوع «آزاد»، روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تماشای زنده این محفل می‌توانند از طریق شبکه مجازی حوزه هنری استان بوشهر مراجعه کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/146355