کد خبر: 146336 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 27 ارديبهشت 1400 - 06:53
کارت دعوت پرسپولیس برای تمدید۶ستاره
اتحادخبر: باشگاه پرسپولیس در راستای حفظ ثبات این تیم به دنبال تمدید قرارداد با ۶ بازیکنی است که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد.

اتحادخبر: باشگاه پرسپولیس در راستای حفظ ثبات این تیم به دنبال تمدید قرارداد با ۶ بازیکنی است که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد.

کار تمدید قرارداد با بازیکنان از مدتی پیش با نظر یحیی گل محمدی توسط کادر مدیریتی آغاز شده و سرخ‌ها تاکنون موفق شده‌اند با سیامک نعمتی و مهدی عبدی برای ادامه همکاری به توافق دست یابند.

 

در این راستا اما به نظر می‌رسد ماموریت مدیران تیم از چندی دیگر با دعوت از 6 بازیکنی که قراردادشان در پایان لیگ بیستم تمام می‌شود استارت بخورد. کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری شش بازیکنی هستند که باشگاه در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد آنهاست و همانطور که ابراهیم شکوری نیز طی چند نوبت به آن اشاره کرده، به صورت شفاهی و کتبی این موضوع به آنها اعلام شده و در انتظار حضورشان در باشگاه هستند.

 

نوراللهی و کنعانی زادگان؛ شاید نمانند

 

در حال حاضر اما موضوع مهم برای مدیریت باشگاه توافق با دو ستاره ملی‌پوش تیم است. احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان طی مدت اخیر در کانون شایعات مربوط به جدایی از این تیم و حضور در لیگ ستارگان قطر قرار گرفته‌اند. هر چند این دو بازیکن هنوز واکنشی به این موضوع نداشته‌اند اما عدم حضورشان در باشگاه و قبول مذاکره برای تمدید قرارداد، این باشگاه را نسبت به آینده آنها تا حد زیادی ناامید کرده است.

نوراللهی به عنوان یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس که پیراهن شماره هشت محبوب در این تیم را نیز از آن خود کرده، برخلاف فصول قبل که برای این اقدام پیشقدم می‌شد، به نظر می‌رسد اینبار همه چیز را منوط به پایان فصل و مشخص شدن برخی اتفاقات کرده باشد.

کنعانی زادگان نیز بعد از تجربه دو فصل موفق در پرسپولیس، اکنون در شرایط سنی قرار گرفته که امید خود را در حضور در فوتبال خارج از ایران دنبال می‌کند. مدافعی که طی مدت اخیر شایعات نزدیک به واقعیت را حول جدایی‌اش تجربه می‌کند و باید منتظر تصمیم نهایی او در این خصوص ماند.

 

از کمال تا امیری؛ یحیی ستاره‌ها را می‌خواهد

 

برنامه باشگاه پرسپولیس در حال حاضر تمدید و ادامه همکاری با ستاره‌های این تیم است. امید عالیشاه که در نقل و انتقالات زمستانی نیز شایعات زیادی درباره جدایی‌اش شنیده می‌شد بعد از عملکردی که طی مدت اخیر داشته، بار دیگر مورد توجه برای تمدید قرار گرفته است. از سوی دیگر وحید امیری و کمال کامیابی نیا نیز به عنوان دو مهره ثابت این تیم برای تمدید قرارداد موردتوجه هستند و بعید است باشگاه به این سادگی راضی به پایان همکاری با آنها باشد.

 

هر دو بازیکن نیز در شرایط سنی قرار دارند که مسیر حضورشان در فوتبال خارج از ایران (به جز تیم‌های شرقی که برنامه مالی زیادی برای تقویت لیگ خود دارند) بسته است. با این شرایط به نظر می‌رسد اولویت نهایی آنها تمدید قرارداد با پرسپولیس باشد و شاید بحث اصلی مساله مالی و توافق در این زمینه باشد. مهدی شیری نیز دیگر بازیکنی است که بحث تمدید قراردادش شکل گرفته است. تنها مدافع راست تخصصی در لیست یحیی گل محمدی، هنوز پاسخی به پیشنهاد باشگاه نداده و فشردگی بازی‌ها و عدم فرصت حضور در باشگاه مانع از مذاکره طرفین شده است.

 

برنامه پرسپولیس برای سیدجلال چیست؟

 

در میان بازیکنانی که از آنها یاد شد شاید باید به موضوع ادامه همکاری سیدجلال حسینی و پرسپولیس نیز توجه بیشتری شود. مدافع باتجربه و پرافتخارترین بازیکنان حال حاضر در لیگ ایران نشان داده که سن برای او عدد است و این را با توجه به نمایشی که طی این فصل نیز دنبال کرده، به جا گذاشته است. بعد از تمدید قرارداد سیدجلال حسینی در مدیریت سابق (ایرج عرب)، کاپیتان سرخ‌ها نیز به روزهای پایانی قراردادش نزدیک شده است.

 

با توجه به اینکه سیدجلال 39 سالگی را پشت سر می‌گذارد و البته از نظر فنی نشان داده که هنوز می‌تواند جزو برترین مدافعان ایران لقب گیرد، باید دید برنامه یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس برای شماره 4 محبوب این روزهای این تیم در نزد هواداران چه خواهد بود. نکته جالب توجه و عجیب اینکه سیدجلال در این فصل از حیث آمار گلزنی نیز در بهترین سال دوران بازیگری‌اش قرار دارد و در نهایت همه منتظر تصمیم او و باشگاه در خصوص لیگ بیست و یکم هستند.

 

مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان احتمالا در دوره تعطیلی لیگ برای بازیکنان غیرملی‌پوش با شدت بیشتری از سوی باشگاه دنبال شود و باید دید در تعطیلی لیگ آیا باشگاه با بازیکنی برای ادامه همکاری به توافق دست خواهد یافت یا خیر. یکی از رموز موفقیت پرسپولیس طی فصول اخیر ثبات در اردوگاه سرخ‌ها بوده و بر این اساس آنها به دنبال این خواهند بود تا با حفظ حداکثری پتانسیل تیم، در ادامه نیز این موفقیت را دنبال کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/146336