کد خبر: 146200 ، سرويس: حرف‌های شما
تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1400 - 07:30
حرفهای شما
اعتراض به امتحانات حضوری

اتحادخبر: من به عنوان یه دانش آموز دوازدهمی نسبت به حضوری شدن امتحانات در این شرایط حاد کشور اعتراض دارم از شما که چیزی کم نمیشود تو را بخدا تعویق بزنید تا اوضاع بهتر شود. الان دقیقا وسط موج چهارم هستیم، به خدا این انصاف نیست که میخواهند زنده زنده دفنمون کنید و به کشتن بدهید.

سلام وقتتان بخیر


من به عنوان یه دانش آموز دوازدهمی نسبت به حضوری شدن امتحانات در این شرایط حاد کشور اعتراض دارم از شما که چیزی کم نمیشود تو را بخدا تعویق بزنید تا اوضاع بهتر شود. الان دقیقا وسط موج چهارم هستیم، به خدا این انصاف نیست که میخواهند زنده زنده دفنمون کنید و به کشتن بدهید.


خیلی از خانواده ها داغ دیده اند یا بیماری زمینه ای دارند یا بچه هایشان تک فرزند هستند؛ مثل من اگر بمیرن کی جواب گو است؟!


خدارا شکر رده سنی ما دوازدهمی ها اخرین گروهی است که به آن ها واکسن قرار است برسد ..


اسفند ماه برای دو تا امتحان به زور ما را بردن با فاصله گذاری اجتماعی  بالای ۴۵نفر کرونا گرفتند کیا ناقل بودن کیا بیمار خدا میداند ..


واقعا معقولانه نیست که کنکور ارشد با جمعیت و زمان خیلی کمتر دوماه تعویق بخورد ولی این همه دانش اموز یه ماه هرروز تو شرایط امتحان قرار بگیرند.


لطفا شرایط ، نگرانی ما و خانوادهایمان را درک کنید. جان ما بازیچه نیست و در مورد تاریخ برگزاری امتحانات تجدید نظر کنید. دو میلیون نفریم و بیشتر از ده تا امتحان حضوری داریم وسط موج چهارم هستیم. ولی کنکور هشت هزار نفره و یک روزه دو ماه تعویق خورده است. اگر این تبعیض نیست اگر این بازی با جانمان نیست پس چیست؟!


به کمک شما خبرنگاران برای رسیدن صدایمان به گوش مسیولین  نیاز داریم.


لطفا حمایتمون کنید❤️

از طرف جمعی از دانش آموزان کلاس دوازدهم

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/146200