کد خبر: 146176 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 ارديبهشت 1400 - 18:25
دیدار رئیس شورای شهر و شهردار خارگ با مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز
زمینه های همکاری و هم افزایی با هدف توسعه زیرساخت ها در خارگ به بحث گذاشته شد

اتحاد خبر:در دیدار یوسف وطن دوست؛رئیس شورای شهر و عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با بابک دارابی؛ مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز بخشی از مسائل و مشکلات جزیره خارگ مطرح شد و زمینه های همکاری و هم افزایی برای رفع آنها به بحث و بررسی گذاشته شد.

اتحاد خبر:در دیدار یوسف وطن دوست؛رئیس شورای شهر و عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با بابک دارابی؛ مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز بخشی از مسائل و مشکلات جزیره خارگ مطرح شد و زمینه های همکاری و هم افزایی برای رفع آنها به بحث و بررسی گذاشته شد.


 

در ابتدای این نشست یوسف وطن دوست رئیس شورای اسلامی شهر خارگ ضمن تقدیر از دیدگاه ویژه شرکت ملی نفت به بحث توسعه جزیره خارگ و رفع مشکلات شهروندان آن اذعان کرد: برخی از مشکلات شهروندان خارگ به مثابه آسیب ، چنان ریشه پیدا کرده اند که حل آنها جز با هم افزایی و همکاری مقدور نیست. شورای شهر خارگ نیز همپای مردم و به عنوان صدای رسای ایشان تلاش داشته است تا طی دوره پنجم شورای شهر با تمام توان پیگری حل آنها باشد.

رئیس شورای شهر خارگ ادامه داد: مسئله جدی تردد و همچنین معضل بزرگ عدم استقرار آبفا در خارگ از جمله این مسائل است که امروز بیش از همیشه توسط شهروندان خارگ مورد مطالبه و نیاز است و ضمن اختلال در آسایش و معیشت ایشان ، بار روانی زیادی را به شهروندان خارگ تحمیل کرده است.امید داریم تا با همتی دوچندان و حمایت ویژه همه مسئولین و دستگاه ها به خصوص شرکت ملی نفت شاهد مرتفع شدن آنها باشیم.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ نیز با تشریح برخی از اقدامات توسعه محور انجام گرفته در دوره جاری شهرداری و شورا عنوان کرد : طی دوره جاری مجموعه شورا و شهرداری تلاش داشته است تا علی رغم تمام تنگناهای اقتصادی حاکم بر جامعه با اجرای پروژه های عام المنفعه به ویژه پروژه های عمرانی زیرساختی در جزیره خارگ مسیر تعالی و آبادانی جزیره خارگ را در پیش بگیرد و نتیجه آن نیز به ثمر نشستن پروژه هایی مهم و در خور از جمله احداث ساختمان آتش نشانی ، ساختمان مدیریت بحران ، پروژه های متعدد کانال دفع آب های سطحی و آسفالت معابر ، پروژه های توسعه فضای سبز و پارک ها به طور خاص دو پروژه شاخص پارک آبی تفریحی و شهربازی سرپوشیده و … بوده است و به امید خدا تا پایان دوره نیز ادامه خواهد یافت.

مدیریت شهری خارگ افزود: بی تردید تعامل ، همکاری و هم افزایی کلید توسعه و تعالی شهر خارگ است که امید است تا با دیدگاه ویژه همه ی دستگاه ها این امر بیش از پیش محقق شود که در این خصوص نیز ضمن تقدیر از نگاه خاص دکتر جمیری نماینده محترم مجلس به مقوله آبادانی خارگ ، جا دارد از شرکت ملی نفت نیز بابت توجه ویژه ایشان به این امر که اخیرا نیز با همکاری در تجهیز ساختمان مدیریت بحران تحقق پیدا کرد تقدیر و تشکر نماییم.

همچنین در این نشست با درخواست شهردار و قول مساعد مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز مقرر گردید تا شرکت ملی نفت تامین اعتبار هزینه کرد محوطه سازی و تجهیز کامل ساختمان مدیریت بحران را عهده دار شود.

بابک دارابی مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز نیز ضمن تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت ها در جزیره خارگ ، با اشاره بر توجه ویژه شرکت ملی نفت به توسعه و آبادانی این جزیره از آمادگی بیش از پیش این شرکت در همکاری و اهم افزایی برای آبادانی هرچه بیشتر خارگ خبر داد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/146176