امروز: چهارشنبه 29 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 19 ارديبهشت 1400 - 06:35

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۲/۱۹

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان جمع نباشد به لحاظ مالی دچار مشکل می‌شوید. اجازه ندهید این مشکلات سال شما را خراب کند و با کمک دوستان و آشنایان، مشکلات مالی را پشت سر بگذارید. ماه‌‌های سال تولدتان را یکی پس از دیگری با کار و تلاش سپری کنید تا به آبان برسید. در این ماه کمی به خودتان استراحت بدهید و خستگی در کنید. حادثه‌ای در دی ماه کمین شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و این ماه را به گونه‌ای پشت سر بگذارید تا سلامت وجودنازنین‌تان به خطر نیافتد. مشکلی بزرگ در ماه اسفند پیش روی شما قرار می‌گیرد. برای حل این مشکل از هوش و ذکاوت خود بهره بگیرید و تجربه‌های ارزشمندی را به کوله‌بار زندگی‌تان اضافه کنید. فروردین سالی که از راه می‌رسد زمان موفقیت شماست. در این ماه فکر بکری به ذهن شما خواهد رسید. این فکر را اجرا کنید و از دستاوردهای آن لذت ببرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید تا این سال به برگی درخشان در دفتر زندگی شما تبدیل شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه ندهید کارهای زیاد امروز شما را خسته کند. خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید و به رژيم‌غذایی سالم پایبند باشید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. انسان خودرایی هستید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.  قرار است برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد. فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش‌ رو دارید و اگر مواظب دخل‌ و خرج‌تان نباشید، حسابی ولخرجی خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید.  امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خود نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. احساس دلتنگی می‌کنید و دل‌تان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری می‌کند تا تمام غصه‌ها و نگرانی‌های‌تان را فراموش کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. قرار است در کنار اعضای خانواده دور هم جمع شوید و حسابی خوش بگذرانید. به خاطر داشته باشید که محبت‌، محبت می‌آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید.  کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق‌زندگی‌تان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید. یکی از اعضای خانواده امروز به مشورت و همفکری شما نیاز دارد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و اجازه ندهید، مشکلات روزمره، روز شما را خراب کند. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. برای کاهش نگرانی‌ها دمی در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و آرامش بگیرید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.    یکی از دوستان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بیش‌ازحد نگران سلامتی خود هستید و وسواس زیادی در حفظ سلامتی‌تان پیدا کرده‌اید، این وضعیت نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه توانایی‌های‌تان را به لحاظ فکری و ذهنی کاهش می‌دهد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و وسواس زیادی برای سلامتی خود نداشته باشید.  امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و از آنجایی که انسان منفی‌بافی هستید، این مشکل را بیش‌ا‌ز‌حد بزرگ جلوه می‌دهید. اما این رویکرد به غیر از شکست برای شما چیزی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با رویکردی مثبت به زندگی نگاه کنید و مشکلات را بیش‌از‌حد بزرگ نکنید. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.    برنامه دارید تا فرصتی از روز را به انجام کارهای دلخواه مشغول شوید، اما چنین فرصتی پیدا نمی‌کنید. رابطه‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان مانند سابق نیست و آتش عشق‌تان رو به سردی گذاشته است، قبل از اینکه این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق مشترکی که دارید را گرم‌تر از همیشه کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کمرتان زیر بار کارها و مشکلات زندگی خم شده‌ است و به‌رغم اینکه شبانه‌روز کار می‌کنید، باز هم پاسخگوی حجم زیاد کارها نیستید. به خاطر داشته باشید که کار بیش‌از‌حد زمینه بیماری و افسردگی شما را فراهم می‌کند و اگر نمی‌خواهید به بستر بیماری بیافتید، از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار کار، به تفریح و خوش‌گذارانی نیز فکر کنید. تمرکز بیشتری به انجام کارهای جدید و خلاقانه اختصاص دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. برنامه‌ای که امروز برای پیشرفت ترسیم می‌کنید، در آینده راه را برای موفقیت شما هموار می‌کند. مهمان ناخوانده‌ای از راه خواهد رسید. از این مهمان پذیرایی کنید و مطمئن باشید لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد.  
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فرصتی مهیا می‌شود تا حسابی ورزش کنید و سلامت وجود نازنین‌تان را بهبود بخشید. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.   انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت.   سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرف ناراحت‌کننده‌ای به شما می‌زند. این حرف را به دل نگیرید و مطمئن باشید عشق‌زندگی‌تان در اولین فرصت این دلخوری را از دل شما بیرون خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
انسان صبوری هستید و رفتار اطرافیان را با صبر و بردباری پاسخ می‌دهید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان علاقه زیادی به ارتباط با شما داشته باشند، در نتیجه از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که ایشان از هر چیزی بیشتر برای شما ارزش دارد و دلخوری که ایجاد شده را به عشق و محبت تبدیل نمایید. روحیه‌ای آرام و متین دارید و زود از کوره در نمی‌روید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مشکلی که در سر راه‌تان قرار می‌گیرد را با آرامش و متانت حل کنید. رفتار شایسته‌ای با اعضای خانواده داشته باشید و به اهل منزل نازک‌تر از برگ گل نگویید. اعضای خانواده امروز دخالت‌های بی‌جایی در امور شخصی شما می‌کنند. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالا است، این خرید را انجام دهید و از کالایی که خریداری می‌کنید کمال استفاده را ببرید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. 
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید چرا که امروز حادثه‌ای در کمین است. امروز سهل‌انگاری‌های اطرافیان شما را به دردسر بزرگی می‌اندازد. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند.  امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. امروز با فردی ملاقات می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز چشم از شما بر نمی‌دارد و حسابی تحویل‌تان می‌گیرد. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
تصمیم مهمی را در پیش‌رو دارید اما عجله نکنید. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق همسر یا عشق‌زندگی‌تان هستید و دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان در میان بگذارید و امروز را به خاطره‌ای عاشقانه و ماندگار تبدیل کنید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. کار مهمی در پیش رو دارید اما این کار به دلیل نبود سرمایه متوقف خواهد شد، در برابر این مشکل کمر خم نکنید و با درمیان گذاشتن این مشکل با دوستان و آشنایان، سرمایه لازم را برای انجام این کار فراهم کنید.  محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.  امروز فردی که علاقه چندانی به وی ندارید سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید وقت زیادی را با ایشان سپری کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز خنده و شادی از لب‌های شما محو نمی‌شود. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید.   برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  روز شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنید و حجم زیاد کارها ممکن است باعث شود تا اعضای خانواده به این فکر بیافتند که اهمیت زیادی به آنها نمی‌دهید، اجازه ندهید چنین تصوری در میان اهل منزل شکل بگیرد و در اولین فرصت پس از اینکه سرتان خلوت شد، اهمیت بیشتری به اعضای خانواده بدهید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۱ [حدود 8 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 11 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲‍ [بيش از 3 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • ورودی تیم های پایه و مدارس فوتبال استان رایگان شد/موج خوشحالی فوتبالدوستان استان
  • 🎥ویدیو/خیابانی: مصاحبه مارادونا بعد از مرگ من منتشر می‌شود
  • تحقق دفاع مشروع
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • دهکده لجستیک در بوشهر راه‌اندازی می‌شود / بنادر استان بوشهر نیازمند توسعه فضای انبار و بارانداز
  • مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول: تداوم تولید پایدار و عملکرد بدون حادثه اهداف سال 1403 هستند
  • 37 خواص عالی این خوراکی و آب آن برای زیبایی و درمان بیماری ها
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/27
  • عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز1403/01/28
  • بارش‌های موثر در استان بوشهر از امشب/ امکان وقوع سیلاب
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • از تورم تا انتخابات/ مروری بر مهمترین اتفاقات سال 1402
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • خاکسپاری مادر شهید تمیزی در سالروز شهادت فرزندش/ تصاویر
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • ویژه نامه نوروزی 1403 اتحاد جنوب منتشر شد/ معرفی شخصیت سال ویژه نامه
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • انتصاب یک نیروی متخصص بومی به عضویت هیات مدیره پتروشیمی جم
  • دکتر مهدی یوسفی در یک نگاه
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • آئین استقبال از مسافرین و مهمانان نوروزی در شهر دالکی / تصاویر
  • .: اسماعیل حدود 3 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 3 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 4 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 6 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 7 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 8 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 10 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 10 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 11 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...
  • .: ا.ن حدود 11 روز قبل گفت: جنگ و صلح چه ...