کد خبر: 145740 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1400 - 11:26
اختصاصی اتحاد خبر؛
تزریق امید دوباره با شروع واکسیناسیون سالمندان/ تصاویر

اتحادخبر: حس و حال مثبت و امیدوار کننده واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در مرکز بهداشت امام حسین (ع) نوید رفتن کرونا را می دهد.به گزارش خبرنگار اتحادخبر از ابتدای شیوع ویروس کرونا سالمندان جز گروه پرخطر جامعه محسوب می شدند که حالا با واکسیناسیون این گروه کمی از نگرانی های خانواده ها کاسته می شود.در یکسال گذشته مردم تا...

اتحادخبر-ساناز دانشگر: حس و حال مثبت و امیدوار کننده واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در مرکز بهداشت امام حسین (ع) نوید رفتن کرونا را می دهد.


به گزارش خبرنگار اتحادخبر از ابتدای شیوع ویروس کرونا سالمندان جز گروه پرخطر جامعه محسوب می شدند که حالا با واکسیناسیون این گروه کمی از نگرانی های خانواده ها کاسته می شود.

در یکسال گذشته مردم تا آنجا که می توانستند به دلیل کرونا به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مراجعه نمی کردند و همه با آوردن اسم بیمارستان ناخودآگاه ترس در وجودشان رخنه می کرد.

حال با شروع واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال حس و حال عجیبی در درمانگاه امام حسین(ع) شهر برازجان به وجود آمده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان می گوید: واکسن کوید۱۹ به نخستین گروه هدف اولویت دار (دوهزار و۵۰۰ سالمند بالای ۸۰ سال) در دشتستان در حال تزریق است.

یکی از پرسنل بهداشت در این باره می گوید: با تزریق واکسن  افراد سالمند حس آرامش به ما دست می دهد و این امید در ما زنده می شود که روزی کرونا خواهد رفت.


وی ادامه می دهد: استقبال خانواده ها از واکسیناسیون بسیار خوب بوده و به ما انرژی مثب می دهد تا در خدمت مردم باشیم.

خانم جوان به مراجعه کنندگان سالمند اشاره ای می کند و می گوید: زمانی که می بینیم افراد سالمندی که پدربزرگان و مادربزرگان نسل ما محسبوب می شوند پس از تزریق واکسن ما را دعای خیر می کنند برایمان کافی است.

فرزند یکی از سالمندان نیز می گوید: یکسال است که به دلیل کرونا و سن بالای پدر کمتر به دیدن او می رویم و نگران حال پدر هستیم که الحمدالله با تزریق واکسن کمی خیالمان راحت تر می شود

یادآور می شود: خویشدوست رئیس بهداشت و درمان دشتستان  از مردم خواست از هرگونه تماس تلفنی، مراجعه  حضوری و تجمع در مراکز خدمات جامع سلامت خودداری کنند.










































لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145740