کد خبر: 145688 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1400 - 06:56
کمالوند: برای کمک به سایپا آمده‌ام
اتحادخبر: سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید برای کمک به این تیم آماده است.

اتحادخبر: فراز کمالوند پس از انتخاب شدنش به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا، اظهار کرد: در درجه اول امیدوارم در این شب‌های قدر به هر می‌خواهیم برسیم و از این شب‌ها به خوبی استفاده کنیم. به هر صورت حرفه ما مربی‌گری است و بعد از پیشنهادی که باشگاه سایپا به من داد و با توافقی که با فرهاد مجیدی انجام شد، در نهایت به این نتیجه رسیدیم که مربی‌گری سایپا را به عهده بگیرم و به این تیم در وضعیتی که دارد کمک کنم. این تیم جزء تیم‌های تهرانی است که باقی مانده و امیدوارم این تیم با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد در لیگ برتر بماند. از امروز کار را شروع می‌کنیم و امیدوارم با توجه به فاصله کمی که تا مسابقات داریم بتوانیم به جایگاهی که مد نظر باشگاه است برسیم. ان‌شاءالله فردا درباره دستیاران تصمیم می‌گیریم.

 

به گزاش ایسنا؛او درباره دلایل جدایی از استقلال گفت: من برای کمک به تیم سایپا از استقلال جدا شده‌ام. این حرف ها من به خاطر مبلغ بیشتر به سایپا آمده‌ام، زاییده تفکرات افرادی است که نمی‌دانم به چه چیزی فکر می‌کنند. اصلا این گونه نیست. حضور من در باشگاه استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود و من هیچ مشکلی با او ندارم. بعد از توافقی که با فرهاد مجیدی انجام شد، باشگاه هم راضی شد. به هر صورت آقای مددی می‌خواستند من در استقلال بمانم اما با توجه به اینکه من با مجیدی به استقلال آمدم بعد از توافق با او باشگاه راضی شد. قرارداد من قلبی بود.

 

کمالوند درباره نقشش در صعود استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من نقش جزئی داشتم و بیشترین نقش را بازیکنان و فرهاد مجیدی داشتند و من هم اگر می‌توانستم کمک می کردم. خداراشکر دل هواداران استقلال شاد شد. هواداران در این مدت ناراحت بودند از اتفاقاتی که در باشگاه استقلال افتاده اما فکر می‌کنم با آمدن مجیدی این روند رو به رشد ادامه پیدا می‌کند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145688