کد خبر: 145433 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1400 - 20:19
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر :
بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان به یک دستگاه MRI مجهز شد/مخازن گاز هلیوم امروز وارد بیمارستان شهید گنجی شده است

اتحاد خبر:رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده بیمارستان شهید گنجی برازجان به یک دستگاه MRI پیشرفته با توان مغناطیسی 1.5 تسلا مجهز شد که امروز محموله مخازن گاز هلیوم این دستگاه وارد استان شده است.دکترسعید کشمیری اظهار کرد: دستگاه  ذکر شده  نقش مهمی  در تشخیص، روند درمان....

اتحاد خبر:رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: با پیگیری های انجام شده بیمارستان شهید گنجی برازجان به یک دستگاه MRI پیشرفته با توان مغناطیسی 1.5 تسلا مجهز شد که امروز محموله مخازن گاز هلیوم این دستگاه وارد استان شده است.  
دکترسعید کشمیری اظهار کرد: دستگاه  ذکر شده  نقش مهمی  در تشخیص، روند درمان بیماران، مراجعین بیمارستان شهید گنجی ، شهروندان دشتستانی و سایر هم استانی های عزیز دارد.  

  


وی افزود: دستگاهMRI  بیمارستان شهید گنجی برازجان باعث ارتقای کیفیت درمان و نیز پیشگیری از مراجعات  مکرر بیماران به مراکز همجوار می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: این دستگاه از طریق هیات امنای صرفه جویی ارزی و با تسهیلات ارزیِ و ریالی ویژه مراکز دولتی تهیه و خریداری گردیده است.

دکتر کشمیری شرح داد: ارزش ریالی دستگاه با ارز آزاد 270 میلیارد ریال برآورد شده که با هزینه های تجهیزات عمرانی و ساختمانی، این پروژه با اعتباری  بالغ بر 350میلیارد ریال انجام شده است.
وی گفت: این دستگاه فردا وارد استان می شود و  در چند روز آینده با تزریق گاز هلیوم و اتمام مراحل نصب آماده بهره برداری و خدمت رسانی به بیماران را خواهد داشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از حمایت های مسولین استانی از جمله استانداربوشهر و نماینده محترم مردم شریف شهرستان دشتستان برای خرید و راه اندازی این دستگاه تقدیر می شود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145433