کد خبر: 145363 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1400 - 09:55
مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد:
آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد

اتحادخبر:  مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد که فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد 1399 در این استان آغاز شده است.

اتحادخبر:  مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد که فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد 1399 در این استان آغاز شده است.

آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد

به گزارش ایسنا؛ مرتضی رهنما گفت: واحدهای تولیدی استان فارس که دارای پروانه استاندارد هستند می توانند برای شرکت در رقابت انتخاب واحد نمونه استاندارد حداکثر دهم تیرماه امسال مدارک تکمیلی خودرا مطابق دستورالعمل مربوطه در سامانه نظارت بارگذاری کنند.

 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استاندارد فارس، رهنما افزود: کارخانجاتی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند که تمام محصولات مشمول استاندارد اجباری آنها دارای پروانه استاندارد باشد و در نمونه برداری و انجام آزمون محصولات تولیدی در سال 99 هیچگونه مغایرتی با استاندارد مربوطه نداشته باشند.

رهنما افزود: همچنین اگر شکایتی از سمت مصرف کننده در خصوص یک واحد تولیدی به اداره کل استاندارد مطرح شده باشد، محکومیتی برای واحد تولیدی به دنبال نداشته باشد.

 

او گفت: علاوه بر رعایت استاندارد ها وتداوم کنترل کیفیت محصول از مهمترین عامل های انتخاب واحد نمونه استاندارد برگزاری دوره های آموزش مدیران کنترل کیفیت و همچنین گذراندن دوره های آموزشی مدیران و کارکنان کارخانه و نوآوری در تولید محصولات و میزان صادرات است.

مدیر کل استاندارد فارس در ادامه افزود: در صورتی که واحدهای تولیدی در مرحله استانی موفق به کسب رتبه برتر استاندارد شوند برای شرکت در انتخاب واحد نمونه کشوری به تهران معرفی می‌شوند.

 

رهنما با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 1400واحد تولیدی در استان فارس دارای 1500پروانه کاربرد علامت استاندارد برای محصولات خود هستند، خاطرنشان کرد که واحدهای تولیدی علاقه مند به شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس shiraz.isiri.gov.ir  دستور العمل انتخاب واحد نمونه استاندارد را دریافت و طبق آن عمل کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145363