کد خبر: 145322 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1400 - 06:48
تمجید گواردیولا از مورینیو بعد از فتح جام اتحادیه
اتحادخبر: پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، می‌گوید تاتنهام در بستن فضا‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و ژوزه مورینیو در این مسئله نقش داشته است.

اتحادخبر: پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، می‌گوید تاتنهام در بستن فضا‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و ژوزه مورینیو در این مسئله نقش داشته است.

 

به گزارش ورزش سه؛ منچسترسیتی در مسابقه ای که در اکثر دقایق آن توپ و میدان را در اختیار داشت با تک گل آیمریک لاپورته برابر تاتنهام به پیروزی رسید و به قهرمانی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس دست یافت؛ این اولین جام فصل شاگردان پپ گواردیولا محسوب می‌شود و قطعاً آنها امید زیادی برای فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نیز خواهند داشت.

 

پپ گواردیولا بعد از فتح جام اتحادیه با سیتی در رابطه با موقعیت های از دست رفته تیمش در مسابقه امشب گفت: "بله این مسئله اهمیت دارد چرا که ما برای گلزنی بازی می‌کنیم. ما هم خوشحالیم که اولین عنوان فصل و چهارمین قهرمانی پیاپی در این رقابت ها را به دست آوردیم.

 

ما از همان دقیقه اول با شخصیت باورنکردنی بازی کردیم تا بازی را ببریم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. آنها چند دقیقه فرصت داشتند و ضد حمله هایشان نیز خطرساز بود اما به طور کلی ما واقعاً یک بازی خوب انجام دادیم."

 

گواردیولا پیش از این با بایرن مونیخ و بارسلونا نیز جام های زیادی به دست آورده بود. او در این باره گفت: "خوب است. من در باشگاه‌های بزرگی بوده ام و به همین دلیل انجام این کار آسان تر است."

 

گواردیولا درباره رحیم استرلینگ و سیستم بازی تاتنهام نیز گفت: " رحیم حیرت انگیز بود. او به حریف نشان داد که ما اینجا هستیم تا بازی را ببریم. آسان نیست زیرا اوریه در مقابل او قرار داشت که بسیار خوب و سریع است. تاتنهام در کنترل ضربات و بستن فضاها فوق العاده عمل می کند و مورینیو در این زمینه بسیار خوب است."

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145322