امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1400 - 06:35

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. احساس می‌‌کنید اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید به مهارت‌های شما پی نبرده‌اند و توانایی‌هایتان را دست‌کم می‌گیرند. این رویکرد در سال تولدتان تغییر می‌کند و در این سال دوستان و آشنایان متوجه خواهند شد که از هر انگشت شما یک هنر می‌بارد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. در این سال کودک درون‌تان بیدار می‌شود و بیشتر از همیشه انرژی و نشاط پیدا خواهید کرد. اهل منزل را در این احساس شریک کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده سپری نمایید. ماه‌های سال تولدتان را با کار و تلاش شبانه‌روزی ادامه دهید تا به مرداد برسید. در این ماه کمی به خودتان استراحت بدهید و تفریح کنید. مهر ماه امسال یکی از حسا‌س‌ترین ماه‌های سال زندگی‌تان است و در این ماه اگر حواس‌تان را حسابی جمع نکنید میان شما و یکی دوستان یا اعضای منزل مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. این ماه را با احتیاط بیشتری پشت‌سر بگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا آب در دل دوستان و اعضای خانواده تکان نخورد. در بهمن ماه امسال فرصتی پیدا می‌کنید تا نگاهی به گذشته داشته باشید و از تجربه‌هایی که بدست آورده‌اید درس بگیرید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و زندگی خود را با موفقیت‌های بیشتر ادامه دهید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خوشی و شادکامی به پایان خواهید رساند. این سال را به چراغ راهی برای سال‌های آینده عمر خود تبدیل کنید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگی‌‌تان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ خود را تغییر دهید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. افکار منفی زیادی دارید و فکر کردن به این افکار ذهن‌ شما را بیش‌از‌حد مشغول نگهش داشته و تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت افکار منفی را کنار بگذارید و به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید و انرژی بگیرید. امروز زمان مناسبی است تا نگرانی‌های خود را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای غم و غصه‌های شما است. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.  برای مدتی از اطرافیان دوری بگیرید و خودتان را مهمان بعدازظهری آرام و ساکت کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. کدورت‌های زیادی میان اعضای خانواده وجود دارد، اجازه ندهید این کدورت‌ها شما را از هدف‌های‌تان دور کند.  با شکست غریبه نیستید و اجازه داده‌اید احساس شکست بر شما غلبه کند، به جای فکر به شکست‌هایی که تجربه کرده‌اید، به موفقیت‌ فکر کنید و به دنبال پیشرفت‌های بیشتری باشید.  قدر زمان را نمی‌دانید و اجازه می‌دهید لحظه‌های باارزش زندگی مانند برق و باد از جلوی چشم شما گذر کند، قبل از اینکه این وضعیت شما را از هم‌قطاران‌تان عقب بیاندازد، اهمیت بیشتری برای گذرزمان قائل شوید و هر روز را بهتر از دیروز پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاق‌ها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتی‌تان باشید. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. روز خوبی را برای عاشقی در پیش‌رو ندارید. در این شرایط بهتر است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و بیش از حد ایشان را تحت فشار قرار ندهید. کالایی که علاقه زیادی به آن دارید اما مدت زیادی است که آن را گم‌ کرده‌اید، امروز پیدا می‌شود. این کالا را در جایی مطمئن قرار دهید و حواس‌تان باشید که این کالای باارزش را دوباره گم نکنید.  یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان توانایی‌های‌تان را باور ندارد و شما را دست‌کم می‌گیرد. برای این سوء‌برداشت فکری بردارید و توانمندی‌های خود را به رخ وی بکشید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی‌پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف‌های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. حوصله کار ندارید و می‌‌خواهید در اولین فرصت استراحتی به خودتان بدهید و زودتر از همیشه کار را کنار بگذارید. امروز از این فرصت استفاده کنید و زمانی را در کنار خانواده سپری نمایید.  با فرصت مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق‌زندگي‌تان روبرو خواهید شد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنین‌تان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. برای حل مشکلات اعضای خانواده پیش‌قدم شوید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز شرایطی دست می‌دهد تا حسابی با خودتان خلوت کنید.  اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
روز حساسی را در پیش‌ دارید و امروز ممکن است میان شما و یکی از دوستان نزدیک سو‌ء‌تفاهمی ایجاد شود، به خاطر داشته باشید که ارزش رفاقت شما و این فرد از سوء‌تفاهمی که میان شما ایجاد شده بیشتر است و سو‌ءتفاهم ایجاد شده را به بهانه‌ای برای دوستی‌های بیشتر تبدیل نمایید.  امروز رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  مان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. به محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان شک کرده‌اید و این احساس فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کرده است، قبل از اینکه اوضاع از چیزی که هست خراب‌تر شود، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلایل رفتار شک‌برانگیز ایشان را جویا شوید. قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است.به نفع شماست که کارهای ناتمام را به پایان برسانید و تنبلی را کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روبرو خواهید شد. قدرت عشق را در زندگی دست‌کم نگیرید و تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای عقب‌افتاده اختصاص دهید. مدتی است که کارها بر وفق‌ مرادتان انجام نمی‌شود، اما امروز روز شما است و راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید کارها به پایان خواهد رسید. حرف‌های ناگفته زیادی دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سفره دل‌تان را پیش فردی که سنگ‌صبور شما است، باز کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حل مشکلات از هوش و استعداد سرشار خود کمک بگیرید.   محبت خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان شما را فرد سنگدلی می‌دانند که به کسی عشق نمی‌ورزد. این روحیه را کنار بگذارید و با اطرافیان از در محبت و صمیمیت وارد شوید. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق و محبت بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد. سری به پدر و مادر یا بزرگان فامیل بزنید و دیدارها را تازه کنید. انسان خوش‌کلامی هستید و اطرافیان از هم‌صحبتی با شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان بیشتری پیدا کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
یکی از دوستان برای بهبود سلامتی‌تان به شما کمک خواهد کرد. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. اعمال‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید و به اطرافیان اجازه دهید که خودشان برای سرنوشتی که در پیش‌رو دارند تصمیم بگیرند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیافتد و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید.   یکی از دوستان و آشنایان امروز به کمک شما می‌آید و شما را از مخمصه‌ای که در آن گرفتار هستید نجات می‌دهد. کمک این دوست را فراموش نکنید و در روزهای گرفتاری دست این فرد را بگیرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با کار و تلاش بیش‌ازحد، سلامت‌تان را به خطر نیاندازید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود.  به خاطر داشته باشید که پشت‌گوش انداختن کارها گره‌ای از مشکلات‌تان حل نمی‌کند.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌های‌تان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید.    عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی تنها باشید و با خودتان خلوت کنید.   اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز حوصله ندارید از منزل بیرون بروید و می‌خواهید استراحت کنید. پولی که با هزار و یک زحمت به دست‌ آورده‌اید را ولخرجی نکنید. هدیه غیرمنتظره‌ای را از یکی از دوستان یا آشنایان دریافت خواهید کرد. لطف این دوست را پیش خود نگذارید و در اولین فرصت با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که قدردان محبت‌های وی هستید. امروز صدای ساز عشق را در گوش خود می‌شنوید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این روز عاشقانه را به تنهایی به پایان نرسانید و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و خودتان را مهمان عشقی آتشین و بی‌پایان کنید.  قصد دارید تا فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما با حجم زیادی از کارهای غیرمنتظره روبرو هستید، در نتیجه تا می‌توانید سریع‌تر از همیشه کارهای روزانه را پشت سر بگذارید تا فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۱۸ [حدود 13 روز قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۱.۲۸ [حدود 3 روز قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۱.۰۸.۳۰ [حدود 1 سال قبل]
» فـال روزانه 1392/04/05 [بيش از 11 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: عزیز حدود 5 ساعت قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 4 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...
  • .: اسماعیل حدود 6 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 6 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...