کد خبر: 145076 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1400 - 08:43
به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها؛
۴۰ واحد صنفی متخلف در گناوه پلمب شد

اتحادخبر:  از ابتدای شروع محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان گناوه، ۴۰ مکان متخلف به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های شرایط قرمز پلمب شدند.

اتحادخبر:  از ابتدای شروع محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان گناوه، ۴۰ مکان متخلف به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های شرایط قرمز پلمب شدند.

 ۴۰ واحد صنفی متخلف در گناوه پلمب شد

به گزارش مهر؛ مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه  اظهار داشت: از نیمه دوم فروردین ماه سال جاری شهرستان گناوه از وضعیت نارنجی به قرمز کرونایی وارد شد و بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری از کرونا فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرستان ممنوع اعلام شد.

 

علیرضا یوسفی بیان کرد: به منظور پیشگیری از انتشار بیشتر ویروس کرونا و کاهش بار مراجعات به بیمارستان، تعداد ۷۲۲ بازدید از باشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، رستوران‌ها و سایر اماکن عرضه مواد غذایی در سطح شهر توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه انجام شد.

 

یوسفی یادآور شد: ۱۷ قهوه‌خانه به دلیل عرضه غیرقانونی قلیان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت رستوران‌ها و اماکن تهیه مواد غذایی انحصار به صورت بیرون بر مجاز است تصریح کرد: ۹ مکان عرضه مواد غذایی که از قانون تخلف کردند پلمب شد.

 

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: آرایشگاه‌ها و باشگاه‌ها در گروه سه قرار دارند و فعالیت آنها در شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است، به همین دلیل ۸ آرایشگاه و ۸ باشگاه بدن‌سازی متخلف پلمب شدند.

 

یوسفی افزود: اعمال محدودیت‌ها صرفاً به دلیل قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان و در راستای حفظ سلامت مردم بوده است و لذا از صاحبان صنوف خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و نزدیکان تا پایان محدودیت‌ها و گذر از پیک چهارم کرونا با بازرسین این شبکه همکاری کنند.

 

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: اگر همه ما با هم پروتکل‌های بهداشتی (زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌ها) را رعایت کنیم به زودی شاهد گذر از پیک چهارم و وضعیت قرمز شهرستان خواهیم بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145076