کد خبر: 145056 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1400 - 07:22
معاون استاندار بوشهر:
منازل خسارت دیده در زلزله گناوه بهتر از گذشته ساخته می‌شوند

اتحادخبر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از جبران خسارت‌های زلزله در گناوه خبر داد و گفت: منازل خسارت دیده در زلزله گناوه بهتر از گذشته ساخته می‌شوند. محمدتقی ایرانی  در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه اظهار داشت: از ابتدای بروز حادثه زلزله امدادرسانی و ارزیابی وضعیت زمین‌لرزه در نقاط مختلف تحت اثر...

اتحادخبر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر از جبران خسارت‌های زلزله در گناوه خبر داد و گفت: منازل خسارت دیده در زلزله گناوه بهتر از گذشته ساخته می‌شوند.

منازل خسارت دیده در زلزله گناوه بهتر از گذشته ساخته می‌شوند

به گزارش مهر، محمدتقی ایرانی  در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان گناوه اظهار داشت: از ابتدای بروز حادثه زلزله امدادرسانی و ارزیابی وضعیت زمین‌لرزه در نقاط مختلف تحت اثر انجام شده است.

 

وی به شدت بالای زمین‌لرزه اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه در وضعیت و شرایط کرونایی و وضعیت بیمارستان‌ها، این زمین لرزه با خسارات سنگینی و صدمات جانی روبرو نشد وگرنه شرایط سخت‌تر می‌شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: هرچند مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران وقوع زمین‌لرزه‌های سنگین‌تر را بعید دانسته است ولی مردم این مناطق همچنان باید هوشیار و مراقب باشند.

 

وی از پیگیری رئیس جمهور و معاون اول وی برای رسیدگی به وضعیت مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: دستورات لازم در خدمت رسانی به مردم شهرستان گناوه صادر شده است.

 

خسارت‌ها جبران می‌شود

 

ایرانی با اشاره اعلام گزارش کامل خسارت‌ها به ستاد بحران کشور پس از برآورد نهایی و جمع بندی تاکید کرد: خسارت‌ها جبران خواهد شد و منازل خسارت دیده مردم بهتر از گذشته ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش و بی سرپرست مورد توجه بیشتر قرار می‌گیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به انجام برآوردهای اولیه خسارت‌ها توسط عوامل اجرایی گفت: پس از گزارش فرماندار، پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت به روستاییان اختصاص پیدا می‌کند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145056