کد خبر: 145020 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 فروردين 1400 - 09:48
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
استان بوشهر رکورد زد/ فوت ۸ بیمار کرونایی در یک روز

اتحادخبر:  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روز گذشته رکورد بیشترین تعداد فوتی‌های کرونایی در یک روز در استان بوشهر ثبت شد.سعید کشمیری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: کل مبتلایان به کرونا در کشور تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است و کل فوتی‌ها به ۶۶ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.وی اضافه کرد...

اتحادخبر:  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: روز گذشته رکورد بیشترین تعداد فوتی‌های کرونایی در یک روز در استان بوشهر ثبت شد.

استان بوشهر رکورد زد/ فوت ۸ بیمار کرونایی در یک روز

به گزارش مهر، سعید کشمیری در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: کل مبتلایان به کرونا در کشور تاکنون دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است و کل فوتی‌ها به ۶۶ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

 

وی اضافه کرد: روز گذشته بالاترین آمار فوتی در یک روز در کل کشور با عدد ۴۰۵ فوتی ثبت شد و چهار هزار و ۷۶۶ بیمار بد حال هم در بیمارستان‌های کشور بستری هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه کل مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تاکنون ۳۰ هزار نفر بوده است خاطرنشان کرد: فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر به ۹۵۲ نفر رسیده است.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۴۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۵۸ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه بستری بوده و نیمی از این ۵۸ نفر هم از دستگاه ونتیلاتور استفاده می‌کنند.

 

کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در استان بوشهر، ۹۲ بیمار بستری جدید و ۸۳ بیمار ترخیص و هشت فوتی در استان ثبت شد که بالاترین رقم فوتی در یک روز بوده است.

 

اختصاص تخت‌های تأمین اجتماعی برای درمان کرونا

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: از ۹۵ مورد بیمار جدید بستری مبتلا به کرونا در استان، ۲۰ مورد بستری جدید در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان بوده است.

 

سید جواد رکاب‌پور خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۶۰ تخت فعال بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان، ۵۳ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته و یک سوم بار بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان به مقابله با کرونا اختصاص یافته است.

 

وی به ابتلای کادر درمان تأمین اجتماعی به کرونا اشاره کرد و ادامه داد: ۱۶ پرستار مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان در یک هفته اخیر به کرونا مبتلا شدند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: از ۴۵ پرسنل جدید درخواستی با ۱۵ نفر موافقت شده که تنها هفت نفر از این تعداد پرستار هستند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/145020