کد خبر: 144650 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 فروردين 1400 - 08:06
تا تغییر وضعیت کرونایی؛
برگزاری اجتماع مذهبی در شهرستان گناوه ممنوع است

اتحادخبر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: با توجه قرار گرفتن شهرستان گناوه در وضعیت قرمز همه برنامه‌هایی که جنبه تجمع و همایشی دارند تا تغییر رنگ شرایط کرونایی شهرستان ممنوع است.

اتحادخبر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: با توجه قرار گرفتن شهرستان گناوه در وضعیت قرمز همه برنامه‌هایی که جنبه تجمع و همایشی دارند تا تغییر رنگ شرایط کرونایی شهرستان ممنوع است.

برگزاری اجتماع مذهبی در شهرستان گناوه ممنوع است

به گزارش مهر؛ حجت الاسلام آیت اندرزیان  با تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه شعبان المعظم اظهار داشت: در راستای تأکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حفظ جان عموم جامعه، در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و قرار گرفتن شهرستان گناوه در وضعیت قرمز و ابلاغیه ستاد کرونا، تمامی برنامه‌هایی که جنبه تجمعی و همایشی دارند اعم از برگزاری نماز جماعت، مجلس سخنرانی، جلسات ختم قرآن و هر گونه اجتماع مذهبی تا تغییر رنگ شرایط کرونایی شهرستان ممنوع است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: در این ایام درب مساجد هنگام نماز پنجگانه برای اقامه نماز فرادا باز باشد و مساجد بین ساعت ۲۱ الی ۲۲ پخش ادعیه ماه مبارک را از طریق بلندگوها در برنامه خود قرار دهند.

 

وی گفت: هر هیئت مذهبی در محل مساجد و حسینیه‌ها یک برنامه مجازی را در دستور فعالیت‌های خود قرار دهد و محافل انس با قرآن نیز به صورت ویژه و مجازی در مساجد برگزار شود.

 

حجت الاسلام اندرزیان بیان کرد: امامان جماعت مساجد شهرستان گناوه نسبت به تهیه بسته فرهنگی در خصوص ماه مبارک رمضان اقدام و آن را در گروه مجازی مسجد برای بهره مندی بیشتر از معنویات این ماه ارسال کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: هر یک از هیئت‌های مذهبی شهرستان در محله خود نیازمندان را شناسایی و نسبت به اهدا بسته معیشتی و فرهنگی به این خانواده‌ها برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی پویش «هر خانه یک رمضان» را در فضای مجازی در دستور کار تبلیغاتی خود قرار دهند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری روحانیون، ائمه جماعات مساجد، مبلغین و مسئولین هیئت‌های مذهبی، بانیان مساجد و حسینیه‌ها و مداحان شهرستان گناوه در اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون گفت: در صورتی که شهرستان از وضعیت قرمز خارج شود و جز رنگ بندی نارنجی قرار گرفت، برنامه‌ها به صورت رسمی و حضوری قابل اجرا خواهد بود.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/144650