کد خبر: 144625 ، سرويس: ورزش
تاريخ انتشار: 22 فروردين 1400 - 19:03
با صدرنشینی در دور رفت لیگ دسته ۲ فوتسال کشور؛
مشیر دالکی زنگ خطر را برای حریفان به صدا در آورد / تصاویر

اتحاد خبر: مشیر دالکی با تساوی برابر  همسفر لرستان, علاوه بر صدرنشینی دور رفت این دوره از رقابتها، تمام نگاه ها را بسوی خود معطوف کرد.شیران دشتستانی کاری کردند کارستان و در اولین تجربه خود در مسابقات کشوری نام خود و شهر دالکی و شهرستان دشتستان را در فوتسال کشور  مطرح کردند و ثابت نمودند که ما هم میتوانیم در فوتسال کشور و با تکیه بر ساقهای پای جوانان بومی خود به قله های افتخار دست پیدا کنیم.

اتحاد خبر: مشیر دالکی با تساوی برابر  همسفر لرستان, علاوه بر صدرنشینی دور رفت این دوره از رقابتها، تمام نگاه ها را بسوی خود معطوف کرد.



شیران دشتستانی کاری کردند کارستان و در اولین تجربه خود در مسابقات کشوری نام خود و شهر دالکی و شهرستان دشتستان را در فوتسال کشور  مطرح کردند و ثابت نمودند که ما هم میتوانیم در فوتسال کشور و با تکیه بر ساقهای پای جوانان بومی خود به قله های افتخار دست پیدا کنیم.

چهارمین بازی مشیر دالکی ساعتی پیش (بعدازظهر یکشنبه ۲۲ فروردین) در حالی با تساوی به پایان رسید که تا سی ثانیه به پایان بازی این تیم دشتستانی بود که سه بر یک جلو بود اما در دو صحنه و دو غفلت که از روی کم تجربگی حاصل از عدم حضور بازیکنان در سطح بازی های کشوری بوجود آمد، نتیجه برد را با تساوی به پایان بردند.



 به گزارش اتحاد خبر تیم مشیر دالکی در پایان دور رفت  با ۱۰ امتیاز بالاتر از چهار تیم دیگر این گروه صدر جدول را از آن خود نمود.
فردا نیز با دو دیدار دیگر، پرونده ی بازیهای دور رفت این دوره بسته و تیمها خود را برای بازی برگشت که به میزبانی شهر ایلام برگزار می شود آماده می‌نمایند.










لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/144625