کد خبر: 144471 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 فروردين 1400 - 07:52
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد؛
تقویت ارتباط مسئولان استان بوشهر با مردم از طریق سامانه سامد

اتحادخبر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تقویت ارتباط مسئولان استان بوشهر با مردم از طریق سامانه سامد خبر داد.

اتحادخبر: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر از تقویت ارتباط مسئولان استان بوشهر با مردم از طریق سامانه سامد خبر داد.

تقویت ارتباط مسئولان استان بوشهر با مردم از طریق سامانه سامد

به گزارش مهر، حسن ابراهیمی  در آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: دفتر بازرسی استانداری بوشهر مأموریت‌های مهم، متنوع و مسئولیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف دارد و همین امر این حوزه را به یکی از تاثیرگذارترین بخش استانداری تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در یک سال اخیر در جریان شیوع کرونا هم نقش ارزشمندی در بازرسی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایفا کرده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر ادامه داد: در ایام انتخابات هم، این حوزه پای ثابت فعالیت‌های مهم بازرسی و نظارت انتخابات است.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردمی سامد به عنوان یکی از بخش‌های تأثیرگذار برای ارتباط مستقیم بین مردم و مسئولان همواره نقش ویژه ای برای بیان مسائل و مشکلات مردمی به صورت مستقیم با مدیران ایفا کرده است.

 

مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم در این نشست ضمن قدردانی از استاندار، معاونان و مدیران ستادی استانداری برای همکاری بسیار مطلوب با دفتر بازرسی بیان کرد: انجام تکالیف دولت تدبیر و امید، خدمت صادقانه به مردم و هویت بخشی به حوزه بازرسی استانداری از اهداف کاری ما بود.

 

عباس قلی پور از همکاری پرسنل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قدردانی و برای سرپرست جدید مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هم آرزوی موفقیت کرد.

 

سرپرست مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر هم با قدردانی از توجه ویژه استاندار به دفتر بازرسی استاندار و زحمات قلی پور مدیر سابق این دفتر گفت: حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری وظایف مهم و زیادی دارد و این موضوع نیازمند تیم کاری با برنامه و متعهد است.

ناصر کرمی تاکید کرد: صیانت از حقوق مردم و دولت وظیفه مهم دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری است.

در پایان این جلسه ناصر کرمی به عنوان سرپرست عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معرفی و از تلاش‌ها و خدمات عباس قلی پور که اخیراً بازنشسته شده، قدردانی شد.

 

ناصر کرمی پیش از این در مسئولیت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان و مشاور استاندار مشغول فعالیت بوده است.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/144471