امروز: پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 18 فروردين 1400 - 06:33

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

اتحادخبر: فال روزانه ۱۴۰۰/۰۱/۱۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال بسیار فرخنده‌ای را آغاز کرده‌اید و در این سال با فرصت‌های بیشماری برای موفقیت و پیشرفت روبرو خواهید شد. به خاطر داشته باشید که شانس تنها یک بار در خانه شما را می‌زند و از فرصت‌هایی که امسال پیش روی شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. ماه‌های آغازین سال تولدتان را جدی بگیرید و در این ماه‌ها برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برای ادامه ماه‌های سال تولدتان آماده کنید. به لطف این برنامه‌ریزی،‌ زندگی را با رویکرد جدی‌تری ادامه دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. خرداد امسال با عشقی غیرمنتظره مواجه خواهید شد. به صلاح شماست که در آتش این عشق نسوزید و اجازه ندهید شما را از مسیر درست زندگی خارج کند. ماه‌های سال تولدتان را یکی پس از دیگری با کار شبانه‌روزی ادامه دهید تا به تیر ماه برسید. در این ماه کمی به خودتان استراحت دهید و تفریح کنید. مواظب باشید در این تفریحات ولخرجی نکنید و میان دخل و خرجتان تعادل برقرار نمایید. در ماه مرداد با فرصتی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. در این ماه به نفع شماست که به فکر شکار موقعیت‌ها باشید و از هر فرصتی برای موفقیت‌های بیشتر بهره بگیرید. آبان امسال فرصتی فراهم می‌شود تا در کنار خانواده بنشینید و لحظه‌های شادی را به همراه اهل منزل تجربه کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خاطره‌ خوش این روزها را برای همیشه ماندگار نمایید. دوستان و آشنایان در ماه بهمن امسال حسابی شما را تحویل می‌‌گیرند و به کمکتان می‌آیند. لطف و محبت اطرافیان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت آنها را جبران کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با تلاش و کوشش به گونه‌ای به پایان برسانید تا این سال به تجربه‌ای درخشان برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
با انجام کارهای خلاقانه ذهن خود را تقویت کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان از بین می‌رود. امروز بعد از ظهر دوستان به سراغ شما می‌آیند و لحظه‌های خوشی را سپری خواهید کرد. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. امروز به صورت کاملا اتفاقی چشم‌تان به چیز قدیمی و خاطره‌انگیزی می‌افتد که مدت‌ها است آن را ندیده‌اید، این چیز را در گوشه‌ای امن و مطمئن قرار دهید و حسابی مواظب‌ آن باشید تا دوباره گم نشود. اجازه ندهید فشارهای کاری فاصله‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد کند. غصه‌ای که مدت‌ها است شما را ناراحت کرده امروز از بین می‌رود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. امروز از هرگونه شراکت تجاری یا فعالیت مالی دوری کنید. در غیر این صورت از این شراکت نه تنها سودی حاصل نمی‌کنید، بلکه ضرر هنگفتی نیز متحمل می‌شوید.  روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
برای حل مشکلات سرعت‌عمل بیشتری داشته باشید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید.   احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. سخاوتمندی پیشه کنید و خساست را کنار بگذارید. حس‌‌و‌حال زیادی برای عاشقی دارید و برنامه‌ای عاشقانه برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کشیده‌اید. این برنامه را عملی کنید و محبت بی‌پایان خود را به پای عشق‌زندگی‌تان بریزید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید.  وعده‌های پوشالی زیادی می‌دهید و به‌رغم اینکه می‌دانید از عهده انجام قول‌های‌تان بر نمی‌آیید، اطرافیان را با وعده‌های توخالی دلگرم می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان بدقول و بی‌مسئولیتی تبدیل کند، امروز به خودتان قول بدهید که بدقولی را کنار بگذارید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید که حتی اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و کارها را با بی‌دقتی انجام می‌دهد، در چنین شرایطی به کمک عشق‌زندگی‌تان بشتابید و به ایشان ثابت کنید که در سختی‌‌ها و شادی‌های زندگی همیشه کنارش هستید. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. امروز فرصت فراغتی دست می‌دهد تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای منزل سپری نمایید، این فرصت را مغتنم بدانید و به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌‌برید. یکی از همسایه‌ها یا اعضای فامیل چشم دیدن پیشرفت‌های شما را ندارد و امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و حساب این فرد را کف دستش بگذارید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
احتمال زیادی وجود دارد که به دندان‌درد یا مشکل گوارشی مبتلا شوید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید. امروز با مشکلی روبرو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.   همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا به حرف‌های شما گوش می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. قرار است برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار مهمی را انجام دهید اما توان انجام این کار را ندارید و این وضعیت امروز زمینه دلخوری و ناراحتی عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کند. در نتیجه قبل از اینکه دلخوری ایشان از شما بالا بگیرد، در اولین فرصت از وی دلجویی کنید و از ایشان درخواست نمایید توقع‌های خود را در حد توان شما پایین بیاورد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
دوستان و آشنایان بسیار مهربان و دلسوزی دارید و روی کمک دلسوزانه آنها همیشه حساب کر‌ده‌اید، امروز نیز به مشکلی بر می‌خورید و بدون اینکه از دوستان درخواست کمک کنید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند و این مشکل به لطف کمک دوستان، راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید حل خواهد شد. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. در انجام کارهای منزل مشارکت بیشتری داشته باشید. فردی عاشق‌تان شده و امروز این عشق را با شما در میان می‌گذارد. با آغوش باز پذیرای این عشق باشید و زندگی عاشقانه‌ای را در پیش بگیرید. قصد مشارکت تجاری یا عقدقراردادی را دارید، اما قبل از هرگونه فعالیت مالی، یک بار دیگر تمام شرایط کار را بررسی کنید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز خاطره‌ای عاشقانه را در ذهن شما ماندگار خواهد کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
 به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالی‌تان را در آینده فراهم خواهد کرد. کالای گران‌بهایی که مدت‌ها است به فکر خرید آن هستید را امروز سفارش دهید. مطمئن باشید خرید این کالا به لحاظ روحی زمینه دلخوشی‌تان را فراهم خواهد کرد. روزی رمانتیک و سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید. موفقیتی در منزل یا محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. شرایطی مهیا می‌شود تا زمان زیادی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
اجازه ندهید و تنبلی و کسالت روزتان را خراب کند. با انجام کارهای خلاقانه، روحیه و انرژی از دست‌ رفته‌تان را بازیابی کنید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. مشاجره‌ای که میان اعضای منزل صورت گرفته را ختم به خیر کنید.  اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و چشم شما به محبوبی خوش‌ قدوبالا خواهد افتاد، این عشق را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین سروکار دارید. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند.   مشکلاتی که با آن روبرو هستید را به تنهایی حل نکنید و از همکاران یا دوستان کمک بگیرید.  فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. کدورت‌ و دلخوری که میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد امروز از بین می‌رود.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. مشکل مالی که گرفتار آن هستید را به کمک یکی از دوستان که وضع مالی مناسبی دارد حل کنید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید.  با مشکلی روبرو خواهید شد، اما غم به دل خود راه ندهید و برای حل این مشکل از هوش‌‌سرشار خود کمک بگیرید. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. امروز بیشتر از همیشه مواظب باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که ضرر هنگفتی را متقبل شوید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید.  غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. تلاش‌های همسر یا عشق‌زندگی‌تان را نادیده نگیرید. عازم سفر هستید، اما بهتر است که از این سفر صرف‌نظر کنید.



کانال تلگرام اتحادخبر

مرتبط:
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۶ [حدود 11 ساعت قبل]
» فال روزانه 1394/11/19 [بيش از 8 سال قبل]
» فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۲ [حدود 4 روز قبل]
» فـال روزانه 1392/04/09 [بيش از 11 سال قبل]
» فال روزانه 1395/12/11 [بيش از 7 سال قبل]
» فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۸ [بيش از 4 سال قبل]

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • مرکز جامع سلامت شهر کلمه به زودی افتتاح می شود/ 80 درصد فضاهای فیزیکی بهداشت و درمان دشتستان نوسازی شده است
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب
  • مطالبات فعالان محیط زیست از مردم و مسئولان/ آفت محیط زیست زباله های پلاستیکی است/ مسئولان بیشتر از گرفتن عکس پای کار باشند
  • سرنوشت باقیمانده سموم در محصولات کشاورزی
  • تجلیل از دو تیرانداز پرتلاش و موفق دشتستان
  • جناب نماینده! قحطی پتروشیمی که نیامده، بسم‌الله
  • جاده مرگ شهر وحدتیه را دريابيد،مسئولان برحذر باشند
  • روز سعدی و نکته‌ای نغز از گلستانش
  • انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان دشتستان
  • مادر حسن غلامی هنرمند شاخص هم استانی در آغوش خاک آرام گرفت / تصاویر
  • نشست فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی جم
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ٣۵٠٠ واحدی سازمان انرژی اتمی
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اولین دورهمی اتحاد جنوب در سال ۴۰۳ برگزار شد / تصاویر
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • بررسی مشکلات بنار آبشرین در اردوی عمرانی دهیاران بخش مرکزی دشتستان
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • اولین واریزی بزرگ برای معلمان در 1403
  • اسرائیل را چه باید؟
  • .: شهرزاد آبادی حدود 7 ساعت قبل گفت: درودتان باد. همگی چند ...
  • .: لیلادانا حدود 4 روز قبل گفت: درود بردکتربایندری ودکترفیاض بزرگوار. ...
  • .: علی حدود 5 روز قبل گفت: بسیار عالی پاینده باشید ...
  • .: شااکبری حدود 5 روز قبل گفت: درود بر استاد گرانقدر ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: بسیار عالی. درود خدا ...
  • .: ذاکری حدود 6 روز قبل گفت: خوشحالم که ادبیات پایداری ...
  • .: افسری حدود 6 روز قبل گفت: درود بر دکتر بایندری ...
  • .: عزیز حدود 6 روز قبل گفت: سایت و نویسنده حواسشون ...
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 9 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: ح حدود 10 روز قبل گفت: درودخدا بر استادبرازجانی و ...