کد خبر: 144249 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 فروردين 1400 - 08:42
معاون استاندار بوشهر:
لزوم نوسازی پایه‌های فرسوده برق/ سهم مردم بوشهر خاموشی نباشد

اتحادخبر:  معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فرسودگی بالای تجهیزات برق در بوشهر به خاطر رطوبت و شرجی گفت: پایه‌های فرسوده استان نوسازی شوند.مهرداد ستوده  در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه برق باید نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر صورت گیرد و نیازها رفع شود.وی به وضعیت شرجی و...

اتحادخبر:  معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فرسودگی بالای تجهیزات برق در بوشهر به خاطر رطوبت و شرجی گفت: پایه‌های فرسوده استان نوسازی شوند.

لزوم نوسازی پایه‌های فرسوده برق/ سهم مردم بوشهر خاموشی نباشد

به گزارش مهر، مهرداد ستوده  در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه برق باید نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر صورت گیرد و نیازها رفع شود.

 

وی به وضعیت شرجی و رطوبت بالای استان بوشهر خصوصاً در مناطق ساحلی اشاره کرد و ادامه داد: این وضعیت باعث فرسایش بالای تجهیزات برق در استان می‌شود که باید برای نوسازی آن تلاش جدی شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه بوشهر استانی با شرجی و گرمای بالا در تابستان است تصریح کرد: باید تلاش خود را به‌کار گیریم تا سهم بوشهری‌ها خاموشی نباشد.

 

ستوده با بیان این‌که در بوشهر بیشتر مصرف برق، خانگی است، خاطرنشان کرد: از مدیران شرکت توزیع برق انتظار می‌رود در تابستان آخر دولت کاری نکنید که مردم با خاطره بد با این دولت خداحافظی کنند.

 

وی خواستار تأمین اعتبار برای تکمیل برق آب‌شیرین‌کن مپنا و انجام طرح رودشور شد و افزود: نوسازی پایه‌های فرسوده برق و ایستگاه جائینک از دیگر مواردی است که باید مد نظر باشد.

 

در این آئین از ۱۸ ماه فعالیت اردشیر مذکوری قدردانی و حشمتی به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر معرفی شد.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/144249