کد خبر: 144185 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1400 - 09:01
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:
وضعیت کرونایی شهرستان بوشهر قرمز شد

اتحادخبر:  دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان بوشهر خبر داد.سعید کشمیری اظهار داشت: بر اساس گزارش نرم‌افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان بوشهر قرمز شد.رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بر این اساس شهرستان‌های دشتستان...

اتحادخبر:  دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان بوشهر خبر داد.

وضعیت کرونایی شهرستان بوشهر قرمز شد

به گزاش مهر؛ سعید کشمیری اظهار داشت: بر اساس گزارش نرم‌افزار سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان بوشهر قرمز شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بر این اساس شهرستان‌های دشتستان، دیلم و گناوه در وضعیت نارنجی و مابقی ۶ شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

کشمیری اضافه کرد: بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و عادی انگاری صورت گرفته از سوی مردم باعث شده شمار بستری‌های بخش‌های کرونا در این استان که تا پیش از این ۲ رقمی بود سه‌رقمی شود.

 

وی اظهار داشت: وقتی شهرها از نظر شیوع کرونا تغییر وضعیت می‌دهند، محدودیت‌ها و مشاغل تعطیل نیز نسبت به وضعیت کرونایی تغیر می‌کند.

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای قرمز مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴، در شهرهای نارنجی مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ و در شهرهای زرد مشاغل گروه ۴ تعطیل هستند و از اول آذرماه مشاغل ضروری گروه‌های یک در همه شهرها فعال هستند و بدون تعطیلی فعالیت می‌کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/144185