امروز: جمعه 31 فروردين 1403
    طراحی سایت
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1392 - 10:15

شکست اصولگرایی واجب بود! واجب تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید درک کند که فقط در مونولوگ است که می تواند فرمایشات خود را برای مردم بخواند و دیکته کند و در یک دیالوگ و گفتگوی دو نفره همیشه کم می آورد و قافیه بازی را می بازد و مردم هم خوب می بینند که عیار هرکس به چه میزان است! رسانه های اصولگرایی و در راسشان صدا و سیما باید ...

شکست اصولگرایی واجب بود! واجب تر از نان شب! جریان اصولگرایی باید این نکته را درک کند که نمی تواند ناکارآمد بود و انتظار داشته باشد مردم باز هم فوج فوج به سمت آنان حرکت کنند. 
 
جریان اصولگرایی باید درک کند که باید مسئولیت پذیر باشد و پاسخگو.  نمی تواند تمام قد به حمایت از یک کاندیدای ریاست جمهوری برخاسته و در نیمه کار از او اعلام برائت کرد. 
 
جریان اصولگرایی باید بدانن که نمایندگان مجلس اصولگرایی در انتخابات اخیر صد و چهل تای شان از قالیباف حمایت کرده بود و صد و شصت تایشان از ولایتی و حدود همین تعداد هم از جلیلی در حالی که تعداد نمایندگان مجلس فعلی کمتر از 290 نفر است، اما حدود 500 امضا از این مجلس برای حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری جمع می شود!
 
جریان اصولگرایی باید درک کند که فقط در مونولوگ است که می تواند فرمایشات خود را برای مردم بخواند و دیکته کند و در یک دیالوگ و گفتگوی دو نفره همیشه کم می آورد و قافیه بازی را می بازد و مردم هم خوب می بینند که عیار هرکس  به چه میزان است!
 
رسانه های اصولگرایی و در راسشان صدا و سیما باید بدانند دوران انحصار رسانه ای تمام شده است و نمی توان با نادیده گرفتن بخشی از مردم یا کاندیدای آنان، آنان را به شکست رساند.
جریان اصولگرایی باید شکست می خورد تا نسیم تغییر در این کشور به وزیدن بگیرد که تداوم اصولگرایی و آن همه ناکامی و مسئولیت ناپذیری روح و روان مردم را آزرده کرده بود. مردمی که بخشی از آنان کاملا از جریان اداره کشور خارج شده بودند!
 
مردم ایران به جریان اصولگرایی نه گفتند چرا که از روند اداره کشور ناراحت بوده و از آن نحوه اداره کشور آسیب ها دیده بودند. مردم به جریان اصولگرایی نه گفتند نه به آنان بفهمانند اصلح بودن یک کاندیدا را مردمند که تعیین می کنند و این مردم از یک رئیس جمهور اداره کشور را می خواهند. 
 
اداره ای خوب که تاثیر آن را در زندگی شان ببینند و لمس کنند. مردم نه دنبال اصلحی هستند که در داخل و خارج شعار دهند و نه دنبال اصلحی هستند که هر روز زندگی آنان را دچار تغییرات منفی بنیادین کند.
 
مردم به جریان اصولگرایی نه گفتند چرا که به دنبال زندگی و سلامی دوباره به زندگی بودند. جریان اصولگرایی باید بداند که مردم بیش از هر چیز دیگری طالب زندگی خوبند!
 
اینکه کاندیدای پیروز انتخابات تا چه اندازه به فکر زندگی مردم خواهد بود قابل پیش بینی نیست. اما او هم احتمالا می داند که مردم زندگی می خواهند و آرامش و اعتبار. 
 
با هیاهو و دادو قال و نوسان و شعار زندگی ها سخت می شود. او باید بداند شکست اصولگرایی ناشی از این بود که برای زندگی و آرامش مردم و همه مردم اهمیتی قائل نبود. کاندیدای پیروز باید به زندگی مردم عزت و آرماش دهد. کار سختی است ، اما ممکن است!\ب
منبع:تابناک


کانال تلگرام اتحادخبر


نظرات کاربران
1392/03/28 - 11:54
0
0
با سلام خدمت همه دوستان
میزان رای ملت است
دوستان عزیز مگر نه این است که انتخابات به پایان رسیده است مگر نه این است که دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب شده است هر چند که ممکن است مثل بنده حقیر رای من برای دکتر روحانی نبوده است ولی وقتی که پذیرفتیم میزان رای ملت است باید این را نیز بپذیریم که رئیس جمهور منتخب دکتر روحانی است تعجب می کنم از کسانی که خود را داعی گر اصلاحات یا اصولگرا می دانند ولی مرام را هنوز یاد نگرفته اند چرا؟بدلیل اینکه بعد از پایان انتخابات همه کاندیداها پیام تبریک یا حضورا تبریک گفتند تعجب دیگم اینه که (تعصبی به هیچ جریان یا گروهی ندارم) یه حرفهایی میزنند که نمی دانم آیا خودشان به این حرفها اعتقاد دارند یا نه
پس بیایید آقایان به اصطلاح اصلاح طلب با دیگر دوستان خود که به اصطلاح اصولگرا می نامند دوست ، برادر، و همیار باشید تا خاری باشد به چشم دشمنان واستخوان در گلوشان
یا علی
1392/03/27 - 19:04
0
0
همین که اصولگرایان با هم اختلاف سلیقه شدید دارند نشانه خودخواهی و غرور و خود محوری شان است ، که البته با اسلام سنخیتی ندارد ، اصولگرای واقعی علی مطهری است که حرف حق را میزند حتی اگر بر خلاف سلیقه دوستانش باشد ، به اینها باید گفت افراط گرا ، بیشتر به افکارشان نزدیک است تا اصول . هوای نفس تمام وجودشان را گرفته وحاضر نیستند نظر مردم را قبول کنند . خدا شرشان را از سر ملت با بصیرت ایران کم کند انشاء ا...
1392/03/27 - 18:51
0
0
آقای قاسم اصولگرایان اگر به خودشان هم باختند ،خواست خدا بوده که ملت نجات پیدا کنند، افراطی گری هنر نیست ! نداشتن تحمل سلیقه مخالف یک ضعف است نه افتخار ! اصرار بر تکروی و خودمحوری یک نقص است نه افتخار ! خواهید دید که اصلاح طلبان همانند گذشته آینده بهتری برای کشور خواهند ساخت ، اگر کسی تحمل انتقاد را نداشته باشد باید به ایمان خود شک کند ! ومردم این را فهمیدند ، شما هم اگر تعصب قبیله ای نداشته باشید به مردم حق میدهید .
1392/03/27 - 18:43
0
0
برخی از اصولگرایان به تنها چیزی که اعتقاد ندارند ،همان اصول ارزشی انقلاب و اسلام است ، فکر میکنند اعتراف به اشتباه گناه کبیره است ، آقای احمدی نژاد قبل از تایید شورای نگهبان جشن پیروزی گرفت و در طول دوره ریاستش بار ها از اجرای قانون سر باز زد و حتی یکبار گفت مجلس را قبول ندارد با اینکه مجلس همه اصولگرا بودند، ولی تعصبات کور کورانه اصولگرایان باعث شد که هر ماه نمایندگان مجلس به بهانه های مختلف طی بیانیه ها و طومارهایی از عملکرد دولت و صدا و سیما تشکر کردند ، چیزی که باعث دوری مردم از این قشر افراطی شد . / ومن ا... توفیق/
1392/03/27 - 18:32
0
0
سلام چرا با هم اینقدر تعارف میکنیم ، چرا هم میگوییم مسلمانیم هم اینقدر مغروریم ، مگر اعتراف به اشتباه یک ارزش و دفاع از یک اشتباه بی ارزشی نیست ، همه میگوییم اسلام ! ایران ! پیشرفت ! عزیزان اصولگرا از شما میپرسم کدام یک محقق شد ؟ آیا اصولگرایی یعنی چشممان را بر واقعیات ببندیم ؟ یعنی برای نفع خود واقعیت را کتمان کنیم ؟ اگر این نیست چرا با سلیقه مخالف به چشم دشمن مینگریم ! والا ما جبهه رفتیم ، ما شبها در بسج نگبانی دادیم و برای این انقلاب باندازه توان زحمت کشیدیم ، ولی بی اخلاقی را که رواج داد ؟ تا قبل از دولت جناب احمدی نژاد کی در صدا و سیما به چهره های ارزشی و عزیز این ملت توهین شد ؟ تهمت چه جایگاهی در اسلام دارد؟ برادر اصولگرا ، ما که امریکا و اسرائیل نیستیم ! ولی اصولگرایی با افراطگرایی جا به جا شده ، فقر جای عدالت گسترش یافته ! آنهم از بی تدبیری ! اگر اصلاح طلبان دشمن انقلابند تکلیف را روشن کنید ! فتنه هم بگفته دکتر روحانی از افراطی گری شروع شد ، البته مردم میدانند که آشوبها برنامه ریزی شده بود ، اگر اینها را از هم سوا نکنیم که خودمان دشمن خودمانیم ! امریکا و اسراییل را حمایت کرده ایم / والسلام /
1392/03/27 - 12:20
0
0
با تشکر از نظر شما جناب محب الدین تمامی مشکلات ناشی از زاویه ای که شما میفرمایید نیست شما به عنوان یک انسان و مسلمان می بایست در همه امور تحقیق بفرمایید . شما میدانید همیشه نظرات مخالف ویرانگر نیستند و شاید حاوی نکاتی سازنده و آبادگر هم باشند و اگر قرار است رییس جمهور که منتخب همه مردم است هیچ نظری از خود نداشته باشد رییس جمهوریش به چه دردی میخورد . ما هم از دولت جدید کار جدی میخواهیم و خواستاریم اولویت اول خویش را برطرف کردن مشکلات مالی مردم باشد که به نظر من کل دین و ایمان یک خدمتگذار مردم و هم و غم ایشان هم باید در همین امر باشد، ریس جمهور را میگویم. فعلا که اکثریت مردم به کاندیدای معتدل رای داده اند پس باید نظر اکثریت را قبول کنیم و به خواسته و نظرات ریس جمهور منتخب همه احترام بگذاریم و شما هم باید سرباز ولایت و هم سرباز وطن و هم سرباز فرهنگ و تاریخ و هم شهروندی که از درد و فقر و نداری همسایه خود و دیگر مردم باخبر باشی و به این بیاندیشی از دست شما چه کاری برمی آید و اضافه میکنم از نظر خداوند در اینصورت است که شما یک مسلمان واقعی خواهید بود . ببینید دوست من ، ما همه سرباز ولایت هستیم و سربلندی و آبادی کشورمان را میخواهیم و امید داریم ثروتمندان و فقیران همه در آرامش زندگی کنند و با هم مملکتی بسازیم که در آن هر کس با یک روز کار خرجی همان روزش را در بیاورد و شرمنده کودک دبستانی و زن و بچه اش نباشد که اسلام واقعی هم همین است.
دوستان عزیز از همه شما تشکر میکنم... در پناه خداوند یکتا ...
1392/03/26 - 23:41
0
0
سلام،در جواب ایرانی باید عرض کنم وضعیت دردناک اواخر دولت دهم نتیجه ی اصولگرایی نبود بلکه نتیجه ی زاویه گرفتن از رهبری در عمل بود تاکید می کنم در عمل بود و این حقیر بعنوان یک ایرانی مسلمان هر فردی با هر سلیقه ای هرچند مثل اینبار متفاوت،را بعنوان رئیس جمهور خود قبول دارم و ادعای تقلب در انتخابات را نیز نمیکنم و به رای مردم احترام میگذارم لکن مشروط به اینکه رئیس جمهور در عمل با رهبری زاویه نگیرد که در صورت زاویه گرفتن با ولایت خواه اصولگرا باشد مثل دولت دهم و خواه معتدل باشد مثل این دولت برایم به اندازه ی پشه ای ارزش ندارد پس لطفا بجای پرداختن به حاشیه مثل گذشته درخواست فعالیت جدی از دولت داشته باشیم. ما سرباز ولایتیم و فرمایش ایشان برایمان فصل الخطاب است که در عمل هم ثابت کردیم و به بهانه ی تقلب سطل زباله آتیش نزدیم و به رای ملت احترام گذاشتیم و نیز انتظار داریم کسانی که به رای ملت بی احترامی می کنند چه در گذشته و چه در آینده محاکمه شوند و از ملت و حکومت رسما معذرت خواهی کنند.و من ا... توفیق
1392/03/26 - 10:07
0
0
میزان رای ملت است ، میشه بگید از کدوم وطن فروشی صحبت میکنید ؟ میخوام یه ماجرای غم انگیز براتون بگم فردی میخواست برای ازدواج دخترش جهیزیه بگیرد و با هزار سختی 5 میلیون تومان وام گرفت ولی وقتی تونست وام رو از بانک بگیره با اون پنج میلیون به زور یک یخچال تونست بگیره ! و فردی که ماشین ماکسیما داشت چهل میلیون خریده بود الان صد و بیست میلیون هم نمیفروشه خودتون بگید با این وضع من باید به چی افتخار کنم اگر خوشحال باشم که ماشینم قیمتش چهاربرابر شده و فقر روز افزون مردمی که نداشته اند و دیگر هم قدرت خریدی ندارند را ببینم و بیخیال باشم آیا دین و ایمان دارم ؟ آیا خداوند در روز محشر از من نخواهد پرسید شما که دین و ایمان داشتید و خمس و زکات میپرداختید چطور این همه فقر دامنگیرتان شده ؟ آری حتما روزی خداوند از همه ما میپرسد چرا از حال ضعیفان خبر نداشتید و از با باتقوا ترینمان هم بسیار سختگیر تر خواهد بود . ما هم به اصول پایبند هستیم ولی باید فکری به حال مردم ضعیف هم بکنیم و گر نه اصول ما در پیشگاه خدا مردود است . دوستانم حرف از جرات نیست ما پیشرفت پایدار همراه با عزت و افتخار ایرانی را میخواهیم و آرامشی که شامل حال همه، مخصوصا کسانی که تنگدست هستند بشود و آیا شما چیز دیگری میخواهید؟
1392/03/25 - 22:09
0
0
آقا محسن (كانديداي مستقل!) منظورش اين بود كه از اين سفره تكه ناني هم جلوي من بندازنيد
1392/03/25 - 17:47
0
0
جریان اصولگرائی به خودش باخت و گرنه شما اصلاح طلبان نیم بند توان شکست اصولگرایان را ندارید.
1392/03/25 - 12:14
0
0
اصوگرایان هرچه ضعیف باشند مثل شما وطن فروش نیستند دروغگویان
شما که جرأت ندارید کامنتم رو تأیید کنید
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

تازه ترین خبرها

  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • 🎥ویدیو/طبیعت بکر و زیبای روستای خیرک دشتستان
  • تفاوت استراتژی فروش در پردیس/ ثبت ۶ ركورد در تولید و صادرات
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • ۱۲ کشور امن در صورت شروع جنگ جهانی سوم (+عکس)
  • توزیع تعداد ۵۰ عدد کلاه ایمنی از طرف شهرداری بین موتورسیکلت سواران شهر وحدتیه
  • نشست هماهنگی برگزاری آئین شب شعر ویژه نکوداشت شهید محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • دست آویزی برای دومین سالکوچ هدهد خبررسان علی پیرمرادی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • تقابل ادبی فرماندار دشتستان با هاروکی موراکامی از ژاپن !
  • پیشرفت ۶۳ درصدی قطعه اول بزرگ‌راه دالکی به کنارتخته
  • با این تکنیک به نق زدن و اصرار کردن بچه ها پایان دهید
  • آیا این ادویه خوش بو می تواند با سرطان پروستات مقابله کند
  • بازتاب حمله ایران در رسانه‌های خارجی: اسراییل زیر آتش
  • در بین رفقایم به تعصب دشتستانی مشهورم/ خودم را مسلمان تکنوکرات می دانم
  • آغاز عملیات اجرای خیابان ۲۴ متری در ورودی شهر از سمت برازجان،خیابان ۲۲ متری غرب آرامستان و خیابان در غرب جاده اصلی
  • قتل 2 جوان برازجانی در خودروشان/ دستگیری قاتل در استان همجوار
  • یکی از شهدای اخیر حمله اسرائیل در سوریه از شهر وحدتیه دشتستان است
  • هدایای باقیمانده پیاده روی برازجان قرعه کشی شد
  • گزارش تصویری/ راهپیمایی روز جهانی قدس در برازجان
  • سخنرانی استاد سید محمد مهدی جعفری در جمع دشتستانی ها و استان بوشهری های مقیم شیراز/ تصاویر
  • در رسیدگی به امور مردم کوتاهی نکنید/ برخی از بخشنامه ها باعث کوچک شدن سفره مردم می شود
  • مسؤولان نگاه بازتری داشته باشند/ جذابترین قسمت کار ما لحظه ای است که درد بیماران آرام می شود
  • قلب جوان 23 ساله دشتستانی اهدا شد/ تصاویر
  • سخن‌ران، کاظم صدیقی‌. نه! مسجد قیطریه، نه!
  • برخورد توهین آمیز رئیس صمت دشتستان با نمایندگان برخی اصناف شهرستان
  • دکتر یوسفی با حافظه مثال زدنی
  • آئین گرامیداشت شهیدالقدس محسن صداقت در شهر وحدتیه
  • تصاویر جنجالی مجری زن تلویزیون باکو در کنار سفیر ایران و در محل سفارتخانه/ عکس
  • .: مصطفی بهبهانی مطلق حدود 3 روز قبل گفت: با سلام و خدا ...
  • .: اسماعیل حدود 5 روز قبل گفت: فقط قدرت است که ...
  • .: سعید حدود 5 روز قبل گفت: آقای امید دریسی پیش ...
  • .: یونس حدود 6 روز قبل گفت: سلام و درود به ...
  • .: قاسم حدود 8 روز قبل گفت: خوبه لااقل یک نفر ...
  • .: تنگستان حدود 10 روز قبل گفت: چرا چنین مطالب سراسر ...
  • .: حسن جانباز حدود 10 روز قبل گفت: اصلا سفره ای نیست ...
  • .: محمد قاسمی حدود 13 روز قبل گفت: درود وسپاس بی کران ...
  • .: محمد حدود 13 روز قبل گفت: استاد احتمالا مقاوله به ...
  • .: محبی حدود 13 روز قبل گفت: فعلا که یک هیچ ...