کد خبر: 143922 ، سرويس: استان فارس
تاريخ انتشار: 25 اسفند 1399 - 11:28
معاون استانداری فارس:
امروز ۷۰۰ میلیارد پروژه در فارس افتتاح میشود

اتحادخبر:  معاون استانداری فارس گفت: امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح می شود .

اتحادخبر:  معاون استانداری فارس گفت: امروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان فارس افتتاح می شود .

امروز ۷۰۰ میلیارد پروژه در فارس افتتاح میشود

به گزارش ایسنا؛ محمود رضایی دوشنبه ۲۵ اسفند، به خبرنگاران گفت: افتتاح کمربندی شمال شرقی قطعه الف به نمایندگی از پروژه های شرکت ساخت و توسعه ، افتتاح بزرگراه شهید سلیمانی و تقاطع غیر همسطح پیوند ، آغاز عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری بطول ۹ کیلومتر ، آغاز عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید صدرا ، افتتاح سالن ورزشی بین المللی شهر جدید صدرا ، بازدید از قطعه ۷ آزادراه شیراز-اصفهان ، حرکت به سمت حرم مطهر شاه چراغ و دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و همزمان افتتاح چندین پروژه‌ راهسازی در شهرستان های فارس به شکل ویدیو کنفرانس از جمله برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهر سازی به شیراز است .

 

رضایی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در این سفر وزیر در شهرصدرا توضیح داد و گفت : مجموع ارزش روز این پروژه ها در شهر صدرا ، معادل ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال مجموع ارزش روز پروژه های قابل کلنگ زنی ۱۱ هزار میلیارد ریال است. 

 

به گفته وی شروع عملیات اجرایی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برنامه اقدام ملی مسکن یکی از اهداف و ماموریت های اصلی سیاست شهرهای جدید فراهم کرن شرایط تامین مسکن و سرپناه برای اقشار مختلف اجتماعی پیرامون کلانشهرها است. 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس خاطر نشان کرد : با توجه به این واقعیت که سهم عمده ای از رونق تولید به بخش مسکن و ساختمان مرتبط است ، اجرای برنامه اقدام ملی و تولید و عرضه مسکن به عنوان یکی از سیاست های محوری در حوزه راه و شهرسازی تعریف شده است . این طرح با هدف رونق تولید و عرضه مسکن، کاهش التهاب بازار و جذب نقدینگی های سرگردان در دستور کارقرار گرفته است. رضایی تصریح کرد : از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در تعهد و برنامه شرکت عمران شهرهای جدید ایران، سهم شهر جدید صدرا ۲۱ هزار واحد مسکونی است .

 

 رضایی تمام پروژه های قابل افتتاح در سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز را حول محور ارتقاء‌ قابلیت استاندارد و ایمنی سطح زندگی مردم فارس در حوزه حمل و نقل و راهداری و بهبود زیر ساخت های مرتبط با این حوزه و تامین بخشی از مسکن مورد نیاز استان به عنوان اصلی ترین نیاز خانوار اعلام کرد .

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143922