کد خبر: 143738 ، سرويس: استان بوشهر
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1399 - 15:01
ثبت نام پنج نامزد انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ در برازجان

اتحادخبر: یک مقام مسئول در ستاد انتخابات فرمانداری دشتستان گفت: در اولین روز از ثبت نام کاندیدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر پنج نفر تا ظهر امروز ثبت نام کرده اند. به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، ثبت نام شوراهای اسلامی شهر از صبح امروز در برازجان همزمان با کشور از ۸ صبح آغاز  و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند  ماه جاری به مدت یک هفته ادامه دارد.

اتحادخبر-ساناز دانشگر: یک مقام مسئول در ستاد انتخابات فرمانداری دشتستان گفت: در اولین روز از ثبت نام کاندیدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر پنج نفر تا ظهر امروز ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار اتحاد خبر، ثبت نام شوراهای اسلامی شهر از صبح امروز در برازجان همزمان با کشور از ۸ صبح آغاز  و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفند  ماه جاری به مدت یک هفته ادامه دارد.

کارشناس ستاد انتخاباتی فرمانداری برازجان گفت: از ساعات اولیه امروز تا الان چهار نامزد انتخابات شورای شهر به صورت حضوری و یک نفر از طریق دفتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده اند.

اصغر باصولی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار اتحاد خبر اظهار داشت: از صبح تا ظهر امروز مجموعا پنج نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای شهر ثبت نام نهایی کرده اند.

وی در ادامه بیان کرد: از کاندایدها تقاضا داریم به دلیل جلوگیری از تجمع در شرایط کرونایی و صرفه جویی در زمان از طریق موبایل ، رایانه و حضور در پیشخوان  های دولت اقدام به ثبت نام کنند.

باصولی افزود: تا به الان چهار آقا و یک خانم ثبت نام کرده اند که خوشبختانه مدارک همه کامل بوده است.

یادآور می شود انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه آغاز و تا ۲۶ اسفند ماه ادامه خواهد داشت که کاندیدها در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با یکدیگر رقابت می کنند.

لينک خبر:
https://www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/143738